Stratégie spolu s agentúrou Wiktor Leo Burnett rozpútali vzájomný súboj o to, ktoré z vybraných prác budú bodovať v Cannes.
V súboji Cannes prediction pokračujeme, tentoraz hodnotíme Kevina Spaceyho (Netflix, House of cards) počas reklamnej prestávky a Tomba Raidera (Microsoft Xbox) so živým billboardom.
Roman Roj, copywriter, Wiktor Leo Burnett
Netflix
Jeden by si pomyslel, že pri reklame na seriál z politického prostredia v čase prezidentských volieb by to napadlo ktorejkoľvek agentúre. A nebol by asi ďaleko od pravdy. No zahodiť takúto príležitosť a nezviezť sa na aktuálnej téme, by bola poriadna blbosť. Dokonalé načasovanie, perfektné spracovanie, jednoduchosť, no a ten hashtag :)) Všetko tu funguje, ako má, čo z tejto reklamy robí môjho favorita. #FU2016
Xbox
Pekné case study video. Cením výber twitchu, cez ktorý dostali svoj bilbord rovno k cieľovke. Mám však z toho pocit, že celé to chce nasilu kričať a byť niečím lepším, ako v skutočnosti je. Bilbord s ôsmimi upotenými osobami. Celé mi to príde také upotené. Na rozdiel od Netflixu, ktorý funguje strašne jednoducho.
NETFLIX - HOUSE OF CARDS “FU2016”
MICROSOFT XBOX - TOMB RAIDER “_e Survival Billboard”
Posledný battle uverejníme v pondelok. Ak máte chuť, zatipujte si s nami aj vy v diskusii. Ak chcete vidieť viac nominovaných prác, nájdete ich na Pintereste Leo Burnett Cannes Predictions – https://sk.pinterest.com/lbcannespredict/
Zdroj: Stratégie : Wiktor Leo Burnett