StoryEditor

Tipnite si víťazov a vyhrajte lístky na Pohodu. Chutný preklad alebo divokí Pokémoni?

23.06.2015, 12:38
V kategórii Cyber sa porotcovia Cannes Predictions battle rozhodovali medzi dvoma originálnymi predstaveniami produktov. Ktoré spracovanie ich viac zaujalo?

Šéfkuchár navarí podľa online prekladača a Google Maps pomôže pochytať divokých Pokémonov. Profesionálne spracované videá predstavujú produkty originálnymi spôsobmi.

 

 

 

 

 

ELAN Languages „Elan Taste the Translation“, JWT/Amsterdam

ELAN má kvalitný online prekladač, ktorý nepozná veľa ľudí. Bežne používajú Google Translate. ELAN v reklame názorne ukázal, prečo je lepší ako Google Translate. Preložil japonský recept pomocou ELAN Laguages a pomocou Google Translate. A potom šéfkuchár podľa preložených receptov uvaril jedlo.

 

 

Google Japan - Google Maps „Pokémon Challenge - Job Recruitment“, Hakuhodo / Tokyo

Po celom Google Maps - na uliciach, uprostred lesov i na vrcholkoch hôr - sa usídlili desiatky divokých Pokémonov.

 

 

Ladislav Kováč, šéfredaktor HNonline.sk a webových projektov, MAFRA Slovakia: Pokémon Challenge bola vynikajúco profesionálne spracovaná, pekné predstavenie produktu, ale okrem vizuálneho zážitku ma video nezaujalo.

Svoj hlas dávam ELAN Languages. Originálny nápad, ako predať neznámu službu. Na prvýkrát som si zapamätal, o čo išlo, zabavil som sa a zároveň som zistil, na čo je služba určená. Až na pár vizuálnych nedostatkov ako zle čitateľné biele písmo s bielym tanierom na pozadí je to skvelá reklama.

 

Katarína Novotná, User Experience & e-Commerce Specialist, Wiktor Leo Burnett: Ak by som mala hodnotiť len na základe videa, vybrala by som ELAN. Ambiciózne sa postavili proti monopolu (Google Translate) a ukázali, že sa to dá lepšie. Krásne podali môj bežný problém pri snahe uvariť talianske cestoviny podľa francúzskeho návodu. Bohužiaľ, testovanie samotného prekladača a research celej online komunikácie ELAN ukázal, že potrebujú ešte minimálne 5 rokov na to, aby sa to, čo prezentujú, stalo skutočnosťou.

Na druhej strane Pokémon Challenge možno nie je až taký prelomový – Pokémonov využívajú Japonci v reklamách pravidelne a geocaching je tiež už známa vec. No produkt je použiteľný, vytvoril obrovský impact na blogoch a sociálnych sieťach, zvýšil používanosť aplikácie Google Maps a jeho využitie pre recruiting určite našlo svoj potenciál. I Choose You Pikachu!

 

 

Staňte sa porotcami Cannes Lions!
Do medzinárodného výberu Cannes Predictions sa tento rok dostalo 20 kreatívnych reklám. Pozrite si výber toho najlepšieho na www.cannespredictions.sk, tipnite si víťazov a vyhrajte lístky na festival Bažant Pohoda.

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

Zdroj: redakcia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 23:28