UTEC
StoryEditor

Veľký súboj reklám: E.ON verzus UTEC

11.06.2013, 13:45
Cannes Predictions Battle: Ktorá reklama je lepšia podľa Stratégií a Wiktor Leo Burnett? Dnes hodnotia Daniela Záležáková a Martin Keder.

Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: E.ON "Sweden's Largest Energy Saving Experiment" verzus UTEC "Potable Water Generator".

Daniela Záležáková, riaditeľka marketingu a predaja, Ecopress: Obe sú fantastické svojim jedinečným nápadom, spracovaním a reálnou snahou spraviť svet lepším. Vyberám UTEC, napriek tomu, že švédsky E-on bol oveľa viac prepracovaný a dotiahnutý (predpokladám však, že to bolo najmä vďaka rozpočtu vyčlenenému na tento projekt zo strany klienta). UTEC- orginálny múdry nápad, efektne spracovaný do billboardu, ktorý reálne pomohol tam, kde treba. Krásny príklad toho, že reklama dokáže viac ako byť len pekná či vtipná :) V tomto prípade pomohla v krajine, kde zatiaľ nemusia vznikať kampane na to, aby ľudí učili ako neplytvať vodou alebo elektrinou :-)))

Martin Keder, Copywriter, Wiktor Leo Burnett: Všetci, dúfam, vieme, že hodnotiť prácu iných je jednoduchšie, ako si lámať hlavu so zadaním. Keď už mi však táto úloha pripadla, vyjadrím sa, lebo môj favorit je jasný. E.ON vytvoril pre svojich zákazníkov šikovnú aplikáciu, s ktorou môžu sledovať, koľko energie míňajú vo svojich domovoch. Nedokážem sa však zbaviť pocitu, že aplikáciu vytvoril priamo klient a jeho IT oddelenie. Je nepochybne praktická a jej výsledky stoja za pozornosť, no akosi tam nevidím prínos kreatívnej agentúry. Viac emócie, humoru? Čo hovoríte vy?

UTEC – Ak by som bol malý Juan a vo svojej dedine uvidím takýto bilbord, rozlúčim sa s mamou, otcom aj mojimi šiestimi súrodencami a utekám sa zapísať na univerzitu UTEC. Z tejto práce doslova cítim energiu a zanietenie študentov, ktorí chcú meniť svet. Dve podobné zadania a dva odlišné výsledky. The lion goes to Peru.

Projekt Cannes Predictions 2013 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 35ku reklám.

http://youtu.be/VIQS7XH8zcE

http://youtu.be/-sYzUfN5aQ4

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 06:15