Stratégie a Wiktor Leo Burnett hodnotia, ktoré reklamy majú väčšiu šancu uspieť na Cannes Lions. Dnes: Southern Comfort "Whatever’s Comfortable" verzus Evian "Baby & Me".
Renata Môciková, redaktorka, Stratégie: Som jednoznačne za Evian - hravé, vtipné, svieže, efekty spracované do detailov - dospelí vs. dieťa, celkový pohyb, mimika...
Roman Roj, Copywriter, Wiktor Leo Burnett: Southern Comfort - odvážny nápad pre odvážneho klienta. Udržali maximálnu jednoduchosť po exekučnej stránke, čo je podľa mňa výhoda tohto spotu a dokonalo sedí k pohodovej atmosfére, ktorá z neho srší. Do toho vybrali skvelú hudbu a fakt podareného chlapíka, čo dopomohlo k tomu, aby spot aj bez jedného hovoreného slova povedal všetko potrebné. A ak by aj nepovedal všetko, je to natoľko vtipné a dobre spravené, že človeku neprekáža pozrieť si ho aj viackrát a opakovane sa vžiť do jeho super atmosféry. V tomto súboji je preto Southern Comfort mojím favoritom a som zvedavý, kam to dotiahne.
Evian. Áno, áno, deti sú super zlaté, spot pekne natočený a vhodne zvolená hudba, takže sa naň veľmi dobre pozerá. Treba oceniť aj posun oproti starším spotom, a teda zrkadlovým odrazom vytvorenú interakciu dospeláka so svojím detským ja. Otázne je, či je posun dostatočný. Najväčším ťahúňom sú teda opäť milé evian bábätká, ktoré nám už po youtube veľmi vtipne korčuľovali pred 2 či 3 rokmi. Navyše, fintu s iným odrazom v zrkadle sme už asi tiež niekde videli. Preto si myslím, že aj napriek tomuto posunu a peknej bodke s rozkošnou malou „babičkou“ to stačiť nebude, ...iba žeby stačilo :)
Projekt Cannes Predictions 2013 pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett v spolupráci so Stratégiami. Ak sa aj Vy chcete zapojiť do hlasovania a zmerať si sily s porotou v Cannes, navštívte www.cannespredictions.sk, kde nájdete kompletnú 35ku reklám.
http://youtu.be/T2Xj4o2Ni48
http://youtu.be/Lnjlo1zoPng
Zdroj: red

