StoryEditor

Veľký súboj reklamy pokračuje. Kto je lepší v kategórii Design?

17.06.2015, 09:38
Tretie kolo je o vizuálnom zážitku. Zvíťazí Dentsu alebo ADK?

V treťom kole súboja reklamy Cannes Predictions vyberáme z kategórie Design. Ktorá z dvoch reklám zanechá väčší vizuálny zážitok? Podľa Stratégií aj agentúry Wiktor Leo Burnett Sports Biz „Fencing Visualized“. Súhlasíte?

 

 

 

 

Sports Biz "Fencing Visualized", from Dentsu / Tokyo, @DentsuPR

 

Citizen "Light Is Time", from ADK/Japan

 

 

Peter Kačenka, Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett:

V minulom roku som mal v Cannes šťastie na prezentácie niekoľkých zaujímavých tém. Jednu z nich ponúkla agentúra Dentsu z Japonska. Téma, ktorú uviedol Senior CD Dentsu Tokyo Yasuharu Sasaki, bola viac ako len lákavá: The Augmented Human.

V rámci hodinovej explózie technologických inovácií prebehla aj prezentácia vizualizácie šermovania vo forme, ktorej cieľom bolo urobiť tento inak nudný šport naozaj atraktívnym.

Podarilo sa. V názornej ukážke Yukiho Ota, olympijského medailistu v šerme, sme mali možnosť vidieť dokonalú víziu toho, ako budeme šport konzumovať možno už v najbližšom desaťročí.

Vizuálny zážitok, aký návštevníkom ponúkla značka Citizen na design weeku v Miláne, asi nepochybne patril k jednému z tých intenzívnejších. Každý rok v Cannes vidieť niekoľko do dokonalosti dotiahnutých inštalácií a vizuálnych pastiev pre zmysly. Nuž, ale nemal som tú osobnú skúsenosť, aj keď videoprezentácia je úžasná.

Keďže mám tieto veci rád, fandím viac agentúre Dentsu, ktorá je okrem iného aj za krásnym projektom Sound of Honda, Ayrton Senna 1989, ktorý výrazne bodoval v Cannes minulý rok.

Pre lepšiu ilustráciu pripájam ešte 8-minútovú prezentáciu z Cannes v minulom roku:

 

 

Denis Schvarcz, riaditeľ pre marketing a PR, MAFRA Slovakia:

Ja som za projekt "Fencing Visualized" od Dentsu. Ako športový priaznivec dokážem oceniť rozšírenie zážitku zo sledovania zápasu o nové vizuálne vnemy. Spot so šermiarmi som so zaujatím dopozeral, čakajúc, čo ešte uvidím. Navyše verím, že pri aplikovaní do praktického televízneho života by som dokázal pochopiť, prečo je jeden šermiar lepší ako druhý, čo dnes nedokážem. Tak držím prsty!

 

 

Staňte sa porotcami Cannes Lions!
Do medzinárodného výberu Cannes Predictions sa tento rok dostalo 20 kreatívnych reklám. Pozrite si výber toho najlepšieho na www.cannespredictions.sk, tipnite si víťazov a vyhrajte lístky na festival Bažant Pohoda.

 

Zdroj: redakcia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 04:28