StoryEditor

Vyhlásený je tender na kreatívny koncept Zlatého klinca

13.01.2014, 09:33
Podklady je možné zasielať do 27. januára.

Tento rok sa koná 20ty ročník súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku. Každý rok spoločnosť AAA (Ad Awards Association), ktorá je vyhlasovateľom súťaže, usporiadáva výberové konanie. Výsledkom konania má byť výber kreatívneho konceptu podujatia, na ktorom sa slávnostne vyhlasujú výsledky súťaže a odovzdávajú ceny. 

 

 

Zadaním je návrh na hlavnú tému, koncept, v ktorom by sa malo podujatie niesť, spôsob realizácie slávnostného večera, pričom podmienkou je, aby bola do konceptu zapracovaná prezentácia partnerov, ďalej rámcový scenár slávnostného večera s návrhom na moderátora, miesto vyhlásenia  a prípadné scénické, resp. priestorové riešenie. Súčasťou zadania je aj návrh priestoru celodenného odborného programu (prednášky, verejná prezentácia shortlistových kampaní pred porotou, young lions, atď.) s kapacitou cca 130 osôb. Agentúra, ktorá bude zodpovedná za kreatívny koncept, by mala tiež navrhnúť podklady pre mediálnu prezentáciu súťaže v tlačených a elektronických médiách pre:

  • tlačenú inzerciu
  • rozhlasový spot
  • banner (internet)
  • design web stránky
  • iné (podľa návrhu)

Tiež súčasťou zadania je predložiť návrhy pre:

  • vizuál vstupenky
  • jingle  - zvučky pre ocenenie: Zlatý, Strieborný, Bronzový klinec, Klient roka, Filip
  • jednotlivé kategórie: Tlač a poster, TV a kinoreklama, Rádio, Interactive and online, Techniques, Médiá,  PR, Kampaň

Stanovený rozpočet je 50 000 eur bez DPH (bez produkčných nákladov na výrobu jinglov a prenájmu priestorov). V prípade získania partnera bude vyplatená provízia vo výške 15% z objemu finančného plnenia.

Termín odovzdania podkladov je 27. januára. Podklady je nutné zaslať v písomnej a elektronickej podobe na adresu:

Klub reklamných agentúr Slovenska

Ul. Fraňa Kráľa 12

811 05 Bratislava

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Doručené podklady vyhodnotia konatelia spoločnosti Ad Awards Association.

 

Minulý ročník sa podujatie Zlatý klinec nieslo v pohrebnej atmosfére, nosnou myšlienkou bolo pochovávanie kreatívnych nápadov. Ročník predtým bola hlavnou ideou reklama na reklamu a režírovanie podujatia priamo na pódiu. Nechajte sa inšpirovať. Aký koncept by ste prijali vy?

 

Zdroj: KRAS

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 02:40