StoryEditor

Zlatan Ibrahimović a dospievajúce dievčatá upozorňujú na závážne problémy

22.06.2015, 15:06
Kampane v kategórii PR kampane otvárajú vážne témy, ktoré trápia ľudí. Kto viac zaujal porotu Cannes predictions?

Kampane v kategórii PR otvárajú vážne témy, ktoré trápia ľudí. Kto viac zaujal porotu Cannes predictions?

V kategórii PR upozorňujú kampane na problémy, ktoré nemajú jednoduché riešenia. Obidve kampane oslovili veľkú masu ľudí a vzbudili diskusiu.

 

 

 

 

United Nations World Food Program "805 Million Names – Zlatan Ibrahimović", Forsman & Bodenfors / Sweden

14. februára 2015 hral Paris Saint-German proti Caen at Parc des Princes. Pre väčšinu hráčov to bol bežný bežný zápas. Pre Zlatana Ibrahimovića to bol najdôležitejší zápas.

 

P&G - Always "#LikeAGirl", Leo Burnett / Toronto / Chicago / London

Puberta nie je sranda a zaužívané stereotypy môžu mať obrovský dopad na sebavedomie jedinca. Always sa pýtal, aké je to byť dospievajúcim dievčaťom.

 

 

Jana Macháčková, Account Manager Senior, Wiktor Leo Burnett: 805 million names má síce ušľachtilý cieľ, ale nemôžem sa ubrániť pocitu, že je to kampaň spravená pre pekné case study video s minimálnym vplyvom na reálnu podporu WFP.

U mňa určite vyhrala kampaň Like a girl, ktorá ide po silnej téme – strate sebavedomia dospievajúcich dievčat pod vplyvom stereotypov z okolia a keby som to chcela prehnať, tak aj po rovnosti pohlaví. Kampaň je výraznejším aktom, ktorým sa značka stavia za svoju dlhodobú snahu dodávať sebavedomie dievčatám všade na svete... Zatiaľ čo bežne to Always robí „neviditeľne“ iba prednáškami v školách či sponzorovaním menších organizácií, ktoré sa tejto téme venujú, tentokrát o téme začali hovoriť oni sami a vo veľkom. Ak bolo cieľom kampane vzbudiť diskusiu, tak im to parádne vyšlo – 4 000 000 spomenutí haštagu v sociálnych médiách len okolo superbowlovej noci je celkom slušný výsledok. Určite tomu pomohla aj skvelá režisérka a „vymakané“ rozkampaňovanie, ktorým vtiahli obe skupiny diskutujúcich.

 

Petronela Ševčíková, šéfredaktorka magazínu Stratégie, MAFRA Slovakia: Je zaujímavé sledovať, ako kreatívne sa dá využiť celebrita, v tomto prípade švédsky futbalista. Myšlienka veľmi pekná, akurát nie som si istá, či by som ako futbalový fanúšik vedela odčítať posolstvo, pokiaľ by som si o tom najskôr niekde neprečítala. Preto svoj hlas dávam radšej P&G, ktorá má už dlhšie baví svojou komunikáciou či už na matky a teraz na ženy. O to viac je to pre mňa zaujímavejšie, že za každým obyčajným produktom pre ženy P&G hľadá príbeh. Taký obyčajný, ľudský, každodenný a teraz aj ženský. A ten príbeh sa navyše dá stále rozvíjať.
 

 

Staňte sa porotcami Cannes Lions!
Do medzinárodného výberu Cannes Predictions sa tento rok dostalo 20 kreatívnych reklám. Pozrite si výber toho najlepšieho na www.cannespredictions.sk, tipnite si víťazov a vyhrajte lístky na festival Bažant Pohoda.

 

Zdroj: redakcia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 00:09