StoryEditor

Zuno banka si v novej kampani uťahuje z reklamných klišé

18.03.2015, 09:00
Banka prichádza s novým kreatívnym konceptom. Pripravovala ho sama. Tu je výsledok.

Zuno banka sa rozhodla zastrešovať kreativitu sama potom, ako vystriedala agentúry MUW Digital a Zaraguza. Stratégie o tom pred časom informovali na svojom webe.

Po novom si banka bude kreatívny koncept pripravovať vo vlastnej réžii s interným tímom a externými freelancermi. 

Okrem toho Zuno repozicionuje a spúšťa novú kampaň. V nej si uťahuje z obvyklých klišé v reklamách, ako sú napríklad úspešní ľudia s drahými autami, šťastná rodina, na ktorú z neba padajú peniaze alebo roztomilé zvieratká. Na spolupráci s interným tímom v tomto prípade spolupracovali agentúry Gunpowder (kreativita a réžia spotu), Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).

Pozrite si, ako odteraz bude banka komunikovať. 

 

 

Čo funguje online a offline? Aká je budúcnosť televízie? Ako si získať zákazníka? Aj o tom budú hovoriť najdôležitejší ľudia v mediálnej a marketingovej brandži na konferencii Living on the Edge vo štvrtok 26. marca. Príďte na Living on the Edge aj vy. Kompletný program a prihlášku nájdete na hnonline.sk.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 19:18