Zuno banka sa rozhodla zastrešovať kreativitu sama potom, ako vystriedala agentúry MUW Digital a Zaraguza. Stratégie o tom pred časom informovali na svojom webe.
Po novom si banka bude kreatívny koncept pripravovať vo vlastnej réžii s interným tímom a externými freelancermi.
Okrem toho Zuno repozicionuje a spúšťa novú kampaň. V nej si uťahuje z obvyklých klišé v reklamách, ako sú napríklad úspešní ľudia s drahými autami, šťastná rodina, na ktorú z neba padajú peniaze alebo roztomilé zvieratká. Na spolupráci s interným tímom v tomto prípade spolupracovali agentúry Gunpowder (kreativita a réžia spotu), Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).
Pozrite si, ako odteraz bude banka komunikovať.
Čo funguje online a offline? Aká je budúcnosť televízie? Ako si získať zákazníka? Aj o tom budú hovoriť najdôležitejší ľudia v mediálnej a marketingovej brandži na konferencii Living on the Edge vo štvrtok 26. marca. Príďte na Living on the Edge aj vy. Kompletný program a prihlášku nájdete na hnonline.sk.
Zdroj: eb.