Najsledovanejším programom dňa bol aj v stredu rodinný seriál Búrlivé víno, piata séria reality šou Farma dosiahla doposiaľ najvyšší trhový podiel.
Vynikajúci vstup do novej televíznej sezóny potvrdila televízia Markíza aj v stredu 3. septembra 2014. Excelentné výsledky sledovanosti dosiahli najmä pôvodný seriál Búrlivé víno a reality šou Farma.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal druhý najvyšší rating 11,1 % aj trhový podiel 32,0 % od štartu štvrtej série. Nenechalo si ho ujsť 734-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je vôbec najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.
Diváci si doslova zamilovali rozbiehajúcu sa piatu sériu reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 9,4 % a doposiaľ najvyšší trhový podiel 35,1 %. K obrazovkám pritiahla 517-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, konkurenčnej talkšou tak nedala najmenšiu šancu.
Podvečernému vysielaniu kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú s ratingom 6,2 % a trhovým podielom 30,6 % v cieľovej skupine 12-54. Neotrasiteľnú pozíciu na trhu si udržiava aj relácia Teleráno (priemerný share 48,5 % v 12-54), konkurenčná ranná šou dosiahla niekoľkonásobne nižší výkon.
Rebríčku sledovanosti menších staníc dominovalo Dajto a Jean-Claude Van Damme v akčnom filme Niet úniku (rating 2,1 % / share 6,3 % v 12-54). Diváci stanice Doma si už tradične v najhojnejšom počte vychutnali dvojporciu tureckého romantického seriálu Feriha (rating 1,8 % / share 6,3 % a rating 1,9 % / share 11,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,7 %) aj v prime-time (share 38,6 %).
Zdroj: Skupina Markíza