Ivan Letko a Eva Rysová v seriáli Búrlivé víno
StoryEditor

Búrlivé víno aj Chlapi neplačú úspešnejšie než konkurenčný seriál

23.10.2013, 20:34

Najviac divákov si v utorok pozrelo rodinný seriál Búrlivé víno, druhý najsledovanejším programom utorka boli Televízne noviny.

Najsledovanejšie pôvodné seriály, spravodajstvo aj reality šou ponúkla v utorok 22. októbra 2013 televízia Markíza. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila päť najvyšších priečok.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,6 % / share 33,1 % v 12-54). Najťažšie životné chvíle vinárskej rodiny Dolinských sledovalo 815-tisíc divákovstarších ako 12 rokov.

Divácky najúspešnejšou spravodajskou reláciou boli v utorok Televízne noviny (rating 12,3 % / share 39,3 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 810-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,4 % / share 33,3 % v 12-54).

Až na štvrté miesto v rebríčku najsledovanejších programov dňa prenikol podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú s tretím najvyšším ratingom 9,0 % a trhovým podielom 36,2 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám pritiahol 551-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.

Markíza bola jednoznačným trhovým lídrom aj v čase vysielania večernej reality šou Farma (rating 8,0 % / share 28,1 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,8 %) aj v prime-time (share 40,7 %).

Zdroj: TV Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 12:45