V utorok na Markíze excelovala aj reality šou Farma, ktorá v rebríčku sledovanosti predstihla všetky programy konkurencie a dosiahla najvyšší trhový podiel od svojho štartu (12-54).
Televízia Markíza má za sebou ďalší mimoriadne úspešný deň. Vďaka Búrlivému vínu, spravodajstvu a Farme obsadila v utorok 9. septembra 2014 päť najvyšších priečok rebríčka sledovanosti.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol najvyšší rating od štartu štvrtej série 11,4 % a nadpriemerný trhový podiel 30,7 %. Nenechalo si ho ujsť 752-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež rekordný počet v rámci aktuálnej série.
Divácky najúspešnejšou spravodajskou reláciou na trhu sa stali Televízne noviny (rating 10,1 % / share 38,2 % v 12-54), ktoré si pozrelo 653-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Aj v utorok večer excelovala na obrazovkách Markízy reality šou Farma, ktorú si zvolilo viac divákov než akékoľvek programy konkurencie počas celého dňa. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 9,1 % a doposiaľ najvyšší trhový podiel 36,3 %. Dramatické zranenie súťažiacej Lucie Mokráňovej a jej nedobrovoľný odchod z Farmy sledovalo 539-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Podvečernému vysielaniu kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 6,2 % / share 31,2 % v 12-54). Teleráno (priemerný share 42,1 %) tradične nedalo konkurenčnej rannej šou najmenšiu šancu.
Na Dajto sa v utorok najlepšie darilo komédii Strašná haluz (rating 2,0 % / share 5,5 % v 12-54) a na Doma dvojitej dávke tureckého romantického seriálu Feriha (rating 1,9 % / share 6,8 % a rating 1,6 % / share 13,2 % v 12-54). Druhá časť bola v čase vysielania dokonca dvojkou na trhu.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,1 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 40,5 %).
Zdroj: Skupina Markíza