V strategickej cieľovej skupine 12-54 bolo vydanie venované najlepším coververziám druhé najsledovanejšie od začiatku roku 2015 a zaznamenalo tiež druhý najvyšší trhový podiel.
Chart Show je už šesť týždňov príjemným stredajším spoločníkom väčšiny televíznych divákov. Vydanie venované najlepším coververziám sa v stredu 8. apríla 2015 na obrazovkách televízie Markíza stalo najsledovanejším programom dňa v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.
Obľúbená hudobno-zábavná šou dosiahla v obchodne relevantnej cieľovej skupine druhý najvyšší rating 10,8 aj trhový podiel 32,0 %. Nenechalo si ju ujsť takmer pol milióna divákov vo veku nad 12 rokov.
Večer plný legendárnych hudobných prerábok a skvelej zábavy s moderátorkou Adelou Banášovou si obzvlášť vychutnali mladé ženy 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania Chart Show zabezpečili trhový podiel 40,6 %.
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa s takmer 700-tisíc divákmi umiestnili na čele stredajšieho rebríčka sledovanosti Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 10,5 % a trhový podiel 34,6 %. Výborne sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 9,8 % / share 29,5 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu bol v čase vysielania tiež podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 6,9 % / share 28,6 % v 12-54).
Z ponuky menších staníc si v stredu najviac divákov zvolilo populárny sitkom Dva a pol chlapa (rating 1,8 % / share 5,6 % v 12-54) na Dajto, zabodoval tiež nasledujúci akčný sci-fi triler Minority Report (rating 1,7 % / share 5,3 % v 12-54). Na obrazovkách televízie Doma sa najlepšie darilo kriminálnemu seriálu Mentalista (rating 1,7 % / share 4,7 % v 12-54) a romantickému seriálu Zakázaná láska (rating 1,7 % / share 10,6 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,9 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 38,4 %).
Zdroj: Skupina Markíza