StoryEditor

Dajto má za sebou najúspešnejší deň od začiatku roku 2015

31.03.2015, 14:41

K skvelým pondelkovým výsledkom menšej stanice z portfólia skupiny Markíza prispela najmä dvojica mimoriadne úspešných večerných akčných filmov – Kráčajúca skala a Next.

Televízia Dajto má za sebou najúspešnejší deň od začiatku roku 2015. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla v pondelok 30. marca 2015 doposiaľ najvyšší tohtoročný trhový podiel celodenne (6,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (8,6 %).

K týmto vynikajúcim výsledkom prispela najmä dvojica mimoriadne úspešných večerných filmov. Akčný kinohit Kráčajúca skala si vychutnalo 194-tisíc divákov v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+, stal sa tak celkovo najsledovanejším programom televízie Dajto v roku 2015 a druhým najúspešnejším akvizičným filmom od začiatku jej vysielania 20. augusta 2012.

Dwayne "The Rock" Johnson zabezpečil stanici Dajto v čase vysielania filmu vysoko nadpriemerný rating 4,1 % aj trhový podiel 11,5 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám pritiahol najmä mladých mužov 15-24 s trhovým podielom až 22,1 %.

Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcemu akčnému trileru Next (rating 2,4 % / share 11,3 % v 12-54) v hlavných úlohách s hviezdami ako Nicolas Cage, Julianne Moore a Jessica Biel.

Na Doma sa v pondelok najlepšie darilo druhej epizóde z pravidelnej večernej dvojporcie tureckého romantického seriálu Zakázaná láska. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nadpriemerný rating 1,7 % a doposiaľ vôbec najvyšší trhový podiel 9,6 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny (rating 10,0 % / share 33,4 % v 12-54) na obrazovkách televízie Markíza. Nenechalo si ich ujsť 701-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Zabodovala tiež zábavná šou Kredenc (rating 8,0 % / share 27,1 % v 12-54), ktorá v rebríčku sledovanosti predstihla aj hlavnú spravodajskú reláciu a oba prime-time seriály konkurencie.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 37,8 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 04:28