Televízia Markíza ovládla počas uplynulých troch dní najvyššie priečky rebríčkov sledovanosti. Kameňák 4 sa stal najsledovanejším filmom od začiatku roka v rámci ponuky všetkých staníc.
Prvým duelom vyvrcholil v piatok 5. septembra 2014 úvodný týždeň piatej série reality šou Farma. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším programom dňa. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 9,5 % a trhový podiel 29,6 %. Víťazný súboj Alžbety Janíčkovej nad Aničkou Koleňákovou pritiahol k obrazovkám 569-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Absolútne triumfálnym spôsobom v sobotu 6. septembra 2014 zvíťazila nad konkurenciou premiérová česká komédia Kameňák 4. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 14,5 % a trhový podiel 42,6 %. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo nielen o najsledovanejší program dňa, ale aj o celkovo najsledovanejší filmový titul od začiatku roka v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Pri Kameňáku 4 sa obzvlášť zabávali mladí muži 15-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 56,9 %. Celkovo si ho nenechalo ujsť 644-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Medzi menšími stanicami patrilo prvenstvo legendárnemu dobrodružno-romantickému filmu Angelika, markíza anjelov (rating 1,9 % / share 5,9 % v 12-54) na Doma.
Ani v nedeľu 7. septembra 2014 nedala Markíza konkurencii šancu. Pred novou šou o snívaní diváci z cieľovej skupiny 12-54 uprednostnili slovenskú premiéru akčného kinohitu Nezastaviteľný (rating 12,6 % / share 32,6 % v 12-54) v hlavnej úlohe s hviezdnym Jasonom Stathamom. V rovnakej cieľovej skupine išlo zároveň o najsledovanejší program dňa.
K úspechu skupiny Markíza v nedeľnom prime-time prispela aj televízia Doma s romantickou komédiou Čo to dievča chce? (rating 2,2 % / share 5,8 % v 12-54), ktorá sa stala najsledovanejším programom v rámci ponuky menších staníc.
Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na trhu boli od piatka až do nedele Televízne noviny. Najúspešnejším sa stalo nedeľné vydanie (rating 10,7 % / share 36,9 % v 12-54), ktoré si v cieľovej skupine 12+ pozrelo 646-tisíc divákov.
Zdroj: Skupina Markíza