Horná Dolná
StoryEditor

Fenomén Horná Dolná opäť ovládol stredajší večer

15.10.2015, 20:07

Epizóda s názvom Guláš dosiahla v oboch hlavných cieľových skupinách druhý najvyšší rating aj trhový podiel od štartu aktuálnej série. Vynikajúco sa darilo aj spravodajstvu, na Doma boduje premiérová séria Mentalistu.

Najúspešnejší slovenský seriál Horná Dolná si v stredu 14. októbra 2015 opäť podmanil divákov televízie Markíza. V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším programom dňa a v čase vysielania tak už tradične porazil konkurenčnú talentovú šou.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná druhý najvyšší rating od štartu aktuálnej série 13,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 36,6 %. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si nenechalo ujsť celkovo 655-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež druhý najvyšší počet v rámci tejto série.

Neľútostné gulášové preteky v Hornej Dolnej obzvlášť dobre zabavili mladých mužov 12-24 (share 48,1 %) a divákov v Trenčianskom kraji 12-54 (share 47,1 %).

Vynikajúco si počínala aj nasledujúca reprízová epizóda Hornej Dolnej (rating 8,6 % / share 29,8 % v 12-54), ktorá si v čase súbežného vysielania bez problémov poradila s novinkovým komediálnym seriálom konkurencie.

Najsledovanejším programom dňa v univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa s 681-tisíc divákmi pri obrazovkách stali Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 boli taktiež trhovým lídrom s ratingom 9,5 % a trhovým podielom 31,7 %. Excelentne sa však darilo celému hlavnému spravodajskému bloku, vrátane relácií Športové noviny (rating 10,0 % / share 30,5 % v 12-54) a Počasie (rating 10,6 % / share 30,2 % v 12-54).

Televízia Doma tento týždeň s veľkým úspechom odštartovala premiérovú siedmu sériu kriminálneho seriálu Mentalista v hlavnej úlohe so šarmantným Simonom Bakerom. Včerajšia epizóda sa stala najsledovanejším programom stanice s ratingom 2,0 % a trhovým podielom 5,3 % v cieľovej skupine 12-54.

Zatiaľ najlepšie sa darilo časti z utorka 13. októbra 2015, ktorá v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala skvelý rating 2,7 % aj trhový podiel 7,6 % a obsadila prvú priečku v rebríčku sledovanosti menších staníc.  

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 36,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 38,5 %).


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 15:21