„HRÁME, ČO MILUJETE. MILUJETE, ČO HRÁME“, tak znie ústredný headline novej hudobnej kampane, ktorú dnes spúšťa komerčná rozhlasová dvojka. Pozrite si televízny spot a vizuál.
Fun rádio nasadilo kampaň, ktorá potrvá celý marec, s cieľom podporiť vnímanie hudby vo svojom playliste a potvrdiť tak svoj hudobný pozicioning.
TV spot vznikol v spolupráci s agentúrou Zaraguza: https://www.youtube.com/watch?v=fMLjr7J7nnI
Televízny spot bude rotovať vo vysielaní Markízy a TA3. Okrem spotu nasadí Fun rádio aj printové a outdoorové vizuály, webovú kampaň, inzerciu v kinách, aktivity na sociálnych sieťach a self-promo vo svojom vysielaní.
„Mix konkrétnych pesničiek v našom spote najlepšie vystihuje hudbu, akú hrá Fun rádio. Sú to hlavne súčasné najväčšie a trendy hity, a to nielen tanečné, ale aj popové a pop-rockové skladby, ktoré pohli svetom a ktoré najviac milujú nielen mladší, ale aj starší,“ vysvetľuje Alica Földváryová, hudobná dramaturgička Fun rádia.
Vizitka kampane:
· Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
· Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
· Copywriter: Michal Pastier
· Art Director: Igor Majkút, Tomáš Škarba
· Account: Saša Poliaková
· Réžia TV spotu: Juraj Štepka
· Produkcia: Fantomas Production
https://www.youtube.com/watch?v=fMLjr7J7nnI
Zdroj: Fun rádio