Druhý polčas priateľského zápasu sa stal najsledovanejším tohtoročným programom televízie Dajto a druhým najúspešnejším v celej jej doterajšej histórii.
Slovensko zachvátilo v utorok 31. marca 2015 futbalové šialenstvo! Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stal druhý polčas priateľského zápasu Slovensko – Česká republika na obrazovkách televízie Dajto.
Druhá polovica stretnutia, v ktorom Slovensko po výbornom výkone gólom Ondreja Dudu zdolalo Česko, dosiahol v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 rating 8,2 % a trhový podiel 25,3 %. Vychutnalo si ho 436-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Najširšiu fanúšikovskú obec predstavovali mladí muži 15-24, ktorí Dajto v čase vysielania druhého polčasu zabezpečili trhový podiel až 38,6 %.
V oboch hlavných cieľových skupinách sa druhý polčas zápasu stal najsledovanejším tohtoročným programom televízie Dajto. Zároveň tiež išlo o druhý najúspešnejší program v celej doterajšej histórii stanice, ktorá pôsobí na trhu od 20. augusta 2012. Prvenstvo si udržal kvalifikačný zápas na MS 2014 Slovensko - Bosna a Hercegovina z utorka 10. septembra 2013.
V priemere dosiahol futbalový duel Slovensko – Česká republika rating 7,6 % a trhový podiel 21,4 % v cieľovej skupine 12-54. Celý zápas si pozrelo priemerne takmer 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Pre televíziu Dajto bol uplynulý utorok najúspešnejším dňom od začiatku roku 2015 celodenne (share 8,5 % v 12-54) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 14,5 % v 12-54). V rámci celej doterajšej histórie stanice ide o tretí najvyšší celodenný a druhý najlepší prime-time výkon.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny (rating 11,5 % / share 35,4 % v 12-54) na obrazovkách televízie Markíza. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si ich nenechalo ujsť 744-tisíc divákov. Strieborná priečka v rebríčku sledovanosti patrila nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,5 % / share 29,7 % v 12-54).
Jednoznačnou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,1 % / share 27,4 % v 12-54), v oboch hlavných cieľových skupinách zaznamenal vyššiu sledovanosť než dvojica prime-time seriálov konkurencie.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,9 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 39,2 %).
Zdroj: Skupina Markíza