Siedma epizóda pôvodného komediálneho seriálu televízie Markíza pritiahla v čase vysielania k obrazovkám každého druhého diváka zo strategickej cieľovej skupiny 12-54.
Horná Dolná naďalej kraľuje slovenskému televíznemu trhu. Predposledná epizóda prvej série pôvodného komediálneho seriálu televízie Markíza sa v pondelok 16. februára 2015 opäť stala suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
Príbeh o tom, ako si farár hľadá cestu k veriacim, podľahne pri tom lákadlám hazardu a príde o všetko, si vychutnalo 904-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Horná Dolná rating 19,8 % a druhý najvyšší trhový podiel 50,3 %, v čase vysielania ju teda sledoval každý druhý divák.
Siedma epizóda hviezdne obsadeného seriálu obzvlášť zabavila mladých mužov aj ženy 12-24 so zhodným trhovým podielom 57,3 % a divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 66,3 %).
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca komédia Týždeň bez záväzkov (rating 6,9 % / share 29,3 % v 12-54) s Owenom Wilsonom v hlavnej úlohe.
Úspešný večer má za sebou tiež televízia Dajto vďaka akčnému trileru Špecialista (rating 2,0 % / share 5,8 % v 12-54) s hviezdami ako Sylvester Stallone a Sharon Stone.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,9 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 42,7 %).
Zdroj: Skupina Markíza