Najúspešnejší komediálny seriál dosiahol s epizódou nazvanou Tour de Horná Dolná druhý najvyšší rating aj trhový podiel v rámci aktuálnej druhej série.
Horná Dolná každým týždňom potvrdzuje svoj status obrovského diváckeho hitu. V stredu 7. októbra 2015 sa na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 opäť stala najsledovanejším programom dňa.
V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahol hviezdne obsadený komediálny seriál druhý najvyšší rating 13,3 % aj trhový podiel 35,7 % od začiatku aktuálnej série a v čase vysielania porazil konkurenčnú talentovú šou. Celkovo si ho vychutnalo 634-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Epizóda s názvom Tour de Horná Dolná o bláznivých cyklistických pretekoch v najobľúbenejšej televíznej dedinke na Slovensku obzvlášť dobre zabavila mladých mužov 12-24 (share 44,6 %), ako aj divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 44,3 %).
Na obrazovkách televízie Doma sa už tradične vynikajúco darilo podvečerným dvojporciám kultových sitcomov Krok za krokom (rating 1,5 % / share 9,1 % a rating 2,0 % / share 9,9 % v 12-54) a Priatelia (rating 1,9 % / share 8,0 % a rating 1,5 % / share 5,1 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 34,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 36,0 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza