StoryEditor

Joj Group včera dosiahla tohtoročné rekordy

13.08.2015, 14:52

Televízna skupina JOJ Group v stredu zaznamenala najlepší trhový podiel tento rok v prime time aj celodenne. Najlepšie počasie bolo opäť najsledovanejším programom dňa, Krimi svojim výkonom predbehli aj hlavnú spravodajskú reláciu konkurencie.

JOJ Group sa v lete naďalej darí, včera bola v hlavnom vysielacom čase lídrom slovenského trhu s nadpriemerným podielom až 33,8 %. Prime time share aj celodenný podiel 27,7 % sú pre skupinu JOJ tento rok jej rekordné výsledky v komerčnej cieľovej skupine.

Diváci sú v letných horúčavách zvedaví, aké bude počasie v najbližších dňoch a z ponuky slovenských televízií si vyberajú predpoveď práve na JOJke. Včera si Najlepšie počasie pozrelo až 542-tisíc divákov, relácia tak bola opäť najsledovanejším programom dňa s 32,9 % podielom na trhu a nadpriemernou 11,6 % sledovanosťou v CS 12+. Relácia bola trhovým lídrom aj v obchodne dôležitej cieľovej skupine s 32,1 % share a 8,8 % ratingom.

Vynikajúci výsledok včera dosiahli všetky spravodajské relácie JOJky, ktoré diváci uprednostnili pred konkurenčnými. Noviny TV JOJ si nenechalo ujsť 449-tisíc divákov s rovnako nadpriemerným podielom 32,9 % a 9,6 % sledovanosťou, Šport dosiahol 9,1 % rating a 27,0 % share (CS 12+). Krimi tiež naďalej potvrdzujú svoje skvelé výkony a nie je prekvapením, že dokážu poraziť aj hlavnú spravodajskú reláciu konkurencie – ako napríklad včera, keď v rámci mladého publika zaznamenali výborný trhový podiel 28,6 %.

JOJka v lete ulahodila svojim divákom zaradením skvelého českého seriálu Vinári do svojho programu. Včera večer TV JOJ odvysielala poslednú epizódu prvej série, ktorú si nenechalo ujsť takmer 300-tisíc divákov (CS 12+). Vinári sa tak so Slovákmi, ktorí si ich na JOJ obľúbili, rozlúčili s nadpriemernými výsledkami sledovanosti (22,6 % Shr a 6,9 % Rtg v CS 12-54). V mužskej časti publika zaznamenali ešte lepší share 23,6 %, diváčky zasa dosiahli lepšiu sledovanosť
- až 7,1 % Rtg (CS 12-54).

 

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia

Zdroj: Joj Group

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:40