Televízna skupina JOJ Group odštartovala 44. týždeň vo veľkom štýle. Jednotkou na trhu boli včera spravodajské relácie Noviny o 12, Šport a Najlepšie počasie. Seriál Panelák i Súdna sieň takisto nezaostávali a potvrdili, že aj po rokoch vysielania patria medzi najobľúbenejšie formáty slovenských divákov.
JOJ-ka sa môže tešiť z veľmi vydareného pondelka. Celodenne si televízia vyslúžila share 17,7 % a v prime time dosiahla trhový podiel 21,2 %. Ide tak o najlepší pondelok za posledných šesť týždňov.
Dlhé roky divácky veľmi obľúbený access prime formát Súdna sieň odštartoval začiatok nového týždňa rekordne. Zaujímavé súdne prípady včera sledovalo až 180-tisíc divákov v cieľovej skupine 12 – 54, čo pre Súdnu sieň znamená najvyšší rating 5,5 % od začiatku tohtoročného septembra.
Zo stabilných piliérov programovej štruktúry TV JOJ sa v pondelok nedal zahanbiť ani obľúbený seriál Panelák. V prime time dosiahol v obchodne relevantnej cieľovej skupine share 19,3 %, pričom pred televízne obrazovky prilákal hlavne mladého mužského diváka vo veku 15-24 rokov s trhovým podielom 33,7 %.
Rekordy v pondelok lámali aj spravodajské programy. V čase svojho vysielania boli lídrom trhu Noviny o 12, Šport i Najlepšie počasie. Prvé spravodajské novinky si na poludnie na JOJke nenechali ujsť muži ani ženy, keď v cieľovej skupine muži 15-24 dosiahli 29,9 % share, v CS muži 35-44 zase vynikajúci 37,2 % podiel na trhu a ženy 45-54 zaznamenali 29,9 % share.
Diváci si včera na JOJ pozreli aj obľúbený Šport, ktorý zaznamenal 9,1 % sledovanosť a trhový podiel 25,8 % (CS 12-54). Športové správy pritom excelovali najmä vo vekovej skupine 15-24: ženy 34,1 % Shr a muži 34,7 % Shr.
Najlepšie počasie včera takisto jednoznačne potvrdilo, že patrí k najsledovanejším formátom spravodajského bloku TV JOJ, keď v univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahlovynikajúcu 11,5 % sledovanosť a 24,7 % share.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group