Nedeľné vydanie hlavnej spravodajskej relácie Televízne noviny sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom dňa i celého uplynulého týždňa.
Atraktívna filmová ponuka televízie Markíza bola pre divákov prvou voľbou aj v nedeľu 19. apríla 2015. Slovenská premiéra akčného kinohitu Útok na Biely dom sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa aj celého uplynulého týždňa.
V obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahol Útok na Biely dom rating 10,1 % a trhový podiel 29,8 %, v rámci rebríčka sledovanosti výrazne predstihol konkurenčnú tanečnú šou. Channing Tatum a Jamie Foxx pritiahli k obrazovkám najmä mladých mužov 12-24, ktorí Markíze v čase vysielania filmu zabezpečili trhový podiel 38,3 %.
Celkovo najsledovanejším programom nedele a zároveň tiež celého týždňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 11,3 % a trhový podiel 33,0 %. Nenechalo si ich ujsť takmer 700-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Skupina Markíza stála aj na čele rebríčka sledovanosti menších staníc. Prvé miesto patrilo v nedeľu komédii Toto je Sparta! (rating 2,7 % / share 6,9 % v 12-54) z ponuky televízie Dajto.
V sobotu 18. apríla 2015 excelovala televízia Doma s obľúbenou večernou dvojporciou nemeckých romantických filmov - Katie Ffordeová: Odvrátená strana lásky (rating 2,3 % / share 6,7 % v 12-54) a Inga Lindströmová: Princezná sŕdc (rating 2,8 % / share 11,2 % v 12-54).
Zdroj: Skupina Markíza