V úvode týždňa sa tradične darilo aj rodinnému seriálu Búrlivé víno a reality šou Farma, zabodovali tiež menšie stanice Doma a Dajto s atraktívnou akvizičnou ponukou.
Nová zábavná šou Kredenc si podmanila divákov televízie Markíza. Druhá epizóda dosiahla v pondelok 10. novembra 2014 ešte lepšie výsledky sledovanosti, než minulotýždňová úvodná.
Kredenc bol v čase vysielania jednotkou na trhu s ratingom 6,4 % a trhovým podielom 33,3 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Parodické skeče v podaní osvedčených komikov si obzvlášť vychutnali mladí muži 15-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel 47,9 %.
Celkovo najsledovanejším programom pondelka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny (rating 11,4 % / share 34,7 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 786-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi nespravodajskými programami tradične dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,0 % / share 29,3 % v 12-54). Pondelkovú epizódu si vychutnalo 756-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma (rating 8,2 % / share 29,1 % v 12-54).
Výborné výsledky sledovanosti zaznamenali v pondelok tiež menšie stanice skupiny Markíza. Na Dajto zabodoval akčný triler Špecialista (rating 2,8 % / share 8,0 % v 12-54) s hereckými hviezdami ako Sylvester Stallone a Sharon Stone.
Diváci televízie Doma si v najhojnejšom počte pozreli večernú dvojporciu tureckého seriálu Feriha (rating 2,4 % / share 7,9 % a rating 2,1 % / share 13,5 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,3 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 38,7 %).