Návštevníci letných hudobných festivalov sa môžu tešiť na neobvyklý darček. mBank, slovenský líder v online bankovníctve, im totiž rozdá prezervatívy v špeciálnej festivalovej edícii. Balenie kondómov Primeros bude okrem loga mBank potlačený nápisom „Dáš mi číslo? Zavolám ti…“
Takýchto prezervatívov na festivaloch BeeFree, Grape a Uprising Reggae festival mBank rozdá desiatky tisíc.
Netradičnou promo kampaňou chce mBank počas letnej sezóny podporiť získavanie nových klientov predovšetkým z radov mladých ľudí, ktorí ešte nevyužívajú služby žiadnej banky a nevlastnia bankový účet.
„Chceme byť bankou prvej voľby pre ľudí, ktorí končia školu a dorástli do veku, kedy odchádzajú od rodičov a začínajú sa stavať na vlastné nohy. Oslovovať ich preto budeme priamo na miestach, kde sa v lete stretávajú v hojnom počte,“ hovorí marketingový riaditeľ mBank, Petr Vondráček.
Kondómy bude rozdávať tímom vyškolených hostesiek. „Tie si poznačia číslo dotyčného, ktorému v nasledujúcich dňoch zavolajú pracovníci telefónneho predaja a ponúknu vhodné produkty mBank. Druhým efektom kampane je fakt, že nápis na krabičke môže zohrať netradičnú a úsmevnú úlohu pri zoznamovaní partnerov a vzájomnej výmene telefónnych čísel,“ upresňuje zámer kampane Petr Vondráček.
Banka očakáva, že touto aktivitou vyvolá veľký záujem ako o kondómy, tak o samotnú značku mBank. „Kondómy budú zadarmo, preto dopyt po nich bude určite vysoký. Navyše, na Slovensku ani v Čechách už dlho nebola kampaň s pánskou ochranou - a už vôbec nie v bankovom sektore. Chceme mBank viac zviditeľniť a ako vidíte, nebojíme sa ani odvážnych nápadov, ktoré sú však pre ľudí na festivalech užitočné,“ dodáva Petr Vondráček.
Kampaň svojou netradičnou formou nachádza podporu i u sexuológov.
„Kondómy sú pre mladých ľudí ako stvorené! Predstavujú ideálne, zdraviu neškodné spojenie antikoncepcie a ochrany pred sexuálne prenosnými chorobami. Môžu sa použiť kedykoľvek a bez obáv z vedľajších účinkov – musia byť len po ruke, čo platí tak pre mužov ako aj pre ženy! Dobré je však spoznať ich už v predkole – tak sa môžu stať milou a vzrušujúcou súčasťou predohry. Terajšia kvalita kondómov zaručuje prežívanie pohlavného styku skutočne naplno,“ povedal na margo kampane psychológ a sexuológ Robert Máthé.
„Hudobné festivaly sú nielen o zážitkoch z dobrej hudby. Sú aj miestami stretnutí, mnohokrát rychlých, príjemných,vzrušujúcich a možno aj anonymných. Príjemné zážitky však môžu mať aj nepríjemné následky. Mať pri sebe kondóm je prejavom zodpovednosti
a opatrnosti. Ochráni človeka pred neželanou tehotnosťou a pohlavnými chorobami. mBank si zaslúži pochvalu za svoju iniciatívu. Zároveň vtipnou cestou vychováva k finančnej gramotnosti,“ vyzdvihuje prínos kampane popredná slovenská sexuologička MUDr. Danica Caisová.
Dodávateľom špeciálnej edície kondómov je spoločnosť Primeros.
„Vsadili sme na kvalitu a oslovili sme známeho českého výrobcu. Nie je to žiaden dovoz z Ázie. Kondómy spĺňajú všetky prísne zdravotné normy,“ spresňuje Petr Vondráček.
Kampaň pre mBank pripravila česká agentúra Cream Prague. Jednotlivé PR kampane má na starosti agentúra PR Clinic pre Slovenskú republiku a McCann PR pre Česko, kde mBank spúšťa obdobnú kampaň.
Zdroj: PR Clinic

