Búrlivé víno, Televízne a Športové noviny, ako aj Farmu si v utorok pozrelo viac divákov než akýkoľvek program konkurencie. Na obrazovky sa s úspechom vrátil seriál Chlapi neplačú.
Televízia Markíza aj v utorok 2. septembra 2014 ovládla rebríčky sledovanosti. Odvysielala divácky najúspešnejšie pôvodné seriály, spravodajské relácie i reality šou.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 10,7 % a trhový podiel 28,5 %, nenechalo si ho ujsť celkovo 723-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Konkurenčný pôvodný seriál výrazne zaostal.
Ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti patrili spravodajským reláciám Športové noviny (rating 9,9 % / share 30,6 % v 12-54) a Televízne noviny (rating 9,6 % / share 35,2 % v 12-54).
Vynikajúco sa darí aj večernej reality šou Farma (rating 9,1 % / share 32,5 % v 12-54), ktorá bola v utorok sledovanejšia než akékoľvek programy konkurencie, vrátane hlavného spravodajstva.
Po letnej prestávke sa diváci dočkali návratu svojich obľúbených hrdinov v podvečernom rodinnom seriáli Chlapi neplačú (rating 6,2 % / share 29,2 % v 12-54). Vo svojom vysielacom čase mal absolútne dominantnú pozíciu na trhu, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol aj denný seriál konkurencie vysielaný v prime-time.
Popoludní na Markíze zabodoval nový sitcom Kurz sebaovládania v hlavnej úlohe s hviezdnym Charliem Sheenom, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal trhový podiel 31,5 %. S reláciou Teleráno už tradične vstávala takmer polovica divákov pri obrazovkách (priemerný share 48,2 %), konkurenčnú rannú šou doslova prevalcovalo.
Rebríčku sledovanosti menších staníc v utorok kraľovalo Dajto s komédiou Môj sused zabijak 2 (rating 2,9 % / share 8,0 % v 12-54), na Doma slávi najväčšie úspechy turecký romantický seriál Feriha (rating 1,8 % / share 6,1 % a rating 1,9 % / share 11,9 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,7 %) aj v prime-time (share 38,2 %).
Zdroj: Skupina Markíza