Vo štvrtok tradične zabodovali aj Televízne noviny, rodinný seriál Búrlivé víno a stále úspešnejšia je aj romantický seriál na Doma - Feriha.
Televízia Markíza vo štvrtok 13. novembra 2014 opäť ovládla televízne obrazovky, keď obsadila prvých päť priečok najsledovanejších programov dňa.
Najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny, ktoré cieľovej skupine 12-54 zaznamenali trhový podiel 36,8 %. Ešte lepší výsledok dosiahla hlavná spravodajská relácia v širšej cieľovej skupine 12+, až 39,9 % a nenechalo si ich ujsť až 795-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi nespravodajskými programami jednoznačne dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,6 % / share 32,9 % v 12-54). Odhalenie tajomstva Oľgy Roznerovej o jej vzťahu k ŠtB sledovalo v univerzálnej cieľovej skupine 12+ neuveriteľných 813-tisíc divákov (Shr. 38,6 %), čo je najlepší výsledok aj z pohľadu ratingu aj share v tejto sezóne.
Dramatický odchod Tibora Repu z Farmy si včera večer pozrelo až 619-tisíc divákov s podielom 39,3% v cieľovej skupine 12+. Obľúbená reality show dosiahla aj svoj najlepší podiel tejto sezóny aj medzi divákmi 12 – 54 (37,6 %). Najsilnejšou diváckou skupinou boli včera mladé ženy 15 – 24, kde podiel dosiahol 57,8 %.
Na obrazovkách televízie Doma sa naďalej vynikajúco darí tureckému romantickému seriálu Feriha. Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší rating 2,9 % a nadpriemerný trhový podiel 10,1 %. V širšej cieľovej skupine 12+ sa podiel druhej epizódy vyšplhal až na hodnotu 22,8 %, odštartovala ako dvojka a neskôr bola dokonca jednotkou na trhu.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok 13. 11. v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,6 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 44,5 %), čo je druhý najlepší prime-time výsledok v roku 2014.
Zdroj: Skupina Markíza