– Dievča vo wellnes salóne vyzerá sexi a sympaťák s uterákom okolo pásu sa už teší na vzrušujúci zážitok. Nevkročí ale do tých správnych dverí a namiesto žhavej masérky ho pri lôžku očakáva fúzatá korba s tetovaním.
Toto prirovnanie v novej televíznej reklame online banky Zuno, jedinej banky bez fyzických pobočiek na Slovensku, symbolizuje kontrast medzi pôžičkou od starej banky a tým, čo ponúka práve Zuno. Hlavný hrdina spotu našťastie dvere do nesprávnej miestnosti s veľkou vervou zabuchne a rozhodne sa pre tú príjemnejšiu možnosť. Tou je refinancovanie nevýhodnej pôžičky.
Nová kampaň pobeží od 8. septembra a cieľom je ukázať, že s refinancovaním je možné ušetriť peniaze, bez čakania na pobočkách a bez nezmyselných poplatkov. Úroková sadzba v Zuno začína už na 6,9 % ročne. Za refinancovanie navyše klienti neplatia žiadne skryté poplatky a všetko môžu vybaviť online bez návštevy pobočky.
Kampaň presvedčí aj váhavých
„Keď sa nám nepáči tovar z obchodu, jednoducho ho vymeníme. Je to ľahké. Rovnako jednoduché je to aj s bankami a úvermi, ale mnoho ľudí stále váha alebo nemá dostatočne pevnú vôľu. Našou kampaňou chceme tým, ktorí stále váhajú povedať, že s nevyhovujúcou pôžičkou alebo starou bankou môžu urobiť to isté, skrátka ju vymeniť a platiť oveľa menej,“ hovorí Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Reklamný spot, ktorý vytvorila agentúra Zaraguza, bude vysielať TV Joj, Joj Plus a Wau. Zároveň ju bude možné vidieť aj na YouTube, Facebooku a Twitteri.
Na kampani sa podieľa interný tím v spolupráci s agentúrami Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations) Zaraguza (kreatíva) a ZenithOptimedia (médiá). Pre kampaň bude vytvorená taktiež špeciálna microsite.
https://www.youtube.com/watch?v=Mf9R-j5KL88&feature=youtu.be