FUN MEDIA GROUP od 1. marca 2014 okrem Fun rádia exkluzívne zastupuje v predaji reklamného času už aj rádio Europa 2 a www.europa2.sk.
Klienti tak majú novú možnosť, objednať si prostredníctvom FUN MEDIA GROUP okrem reklamy vo Fun rádiu a na www.funradio.sk, aj kampaň na rádiu Europa 2 alebo na www.europa2.sk. Môžu dokonca využiť aj silu týchto dvoch médií v kombinačnej kampani, ktorá bude realizovaná tak vo Fun rádiu ako aj v rádiu Europa 2.
„Veľmi ma teší, že vytvorením možnosti skombinovať reklamnú kampaň na rádiu Europa 2 a Fun rádiu, sme vytvorili novú obchodnú jednotku na rozhlasovom trhu,“ hovorí obchodná riaditeľka FUN MEDIA GROUP Miriam Kittler.
„Táto kombinácia rádií prevyšuje doterajšiu jednotku na trhu - rádio Expres v podiele na trhu o viac ako 21 % (CS 14 – 54), pritom klient zaplatí za kombinačnú kampaň na Europa 2 + Fun rádiu takmer identické peniaze ako v rádiu Expres. Pre klienta to znamená, že efektívnejšie vynaloží peniaze na kampaň, pretože oslovenie tisíc poslucháčov je pre neho lacnejšie v kombinácii Fun rádio + Europa 2 ako v rádiu Expres,“ vysvetľuje Kittler.
Fun rádio si dlhodobo udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 14,2%-ným podielom na trhu. Má 546 tisíc denných a 1.120.000 týždenných poslucháčov. Viac ako 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov.
Zdroj: MML-TGI SR 3.+4. kvartál (24.6.2013 - 8.12.2013)
Zdroj: Fun rádio