Slovenská premiéra biblického príbehu Život a smrť Ježiša Krista sa stala divácky najúspešnejším tohtoročným programom televízie Doma. Na Dajto sa darilo druhej sérii seriálu Pod kupolou.
Atraktívna filmová ponuka televízie Markíza nedala konkurenčnej tanečnej šou žiadnu šancu ani v nedeľu 5. apríla 2015. Slovenská premiéra dobrodružného filmu Herkules sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa a zároveň aj celého uplynulého týždňa.
V obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahol Herkules rating 11,7 % a trhový podiel 29,0 %, v čase vysielania bol výraznou jednotkou na trhu. Kellana Lutza v úlohe syna vládcu bohov Dia si nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov vo veku nad 12 rokov.
Herkules pritiahol k obrazovkám najmä mladých mužov 15-24 (share 40,6 %), ako aj divákov v Bratislavskom (share 40,6 %) a Žilinskom (share 43,6 %) kraji v rámci cieľovej skupiny 12-54.
Počas sviatočného Veľkonočného pondelka 6. apríla 2015 sa na obrazovky Markízy vrátila megaúspešná česká komédia Babovřesky, ktorej v oboch hlavných cieľových skupinách patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa.
V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali Babovřesky rating 11,2 % a trhový podiel 29,8 %, v čase vysielania porazili premiéru animovaného filmu konkurencie. Celkovo si letnú komédiu režiséra Zdeňka Trošku vychutnalo 576-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Veľký piatok 3. apríl 2015 patril na obrazovkách televízie Doma slovenskej premiére nového spracovania najslávenejšieho biblického príbehu Život a smrť Ježiša Krista. Dvojdielny film sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom stanice od začiatku roku 2015.
Život a smrť Ježiša Krista dosiahla v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci priemerný rating 4,3 % aj trhový podiel 11,5 %. K obrazovkám pritiahla v priemere 236-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Televízia Dajto počas veľkonočných sviatkov vo forme štvordňového maratónu s úspechom odvysielala premiérovú druhú sériu mysteriózneho seriálu Pod kupolou. Všetkých trinásť epizód zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 priemerný rating 2,2 % a trhový podiel 6,0 %. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ seriál sledovalo v priemere takmer 100-tisíc divákov.
Zdroj: Skupina Markíza