StoryEditor

Program TV JOJ bol cez víkend prvou voľbou divákov

23.02.2015, 12:32

JOJ Group bola v sobotu večer lídrom trhu pre mužov, jej Šport bol najsledovanejším programom dňa na trhu. V oba víkendové dni diváci uprednostnili filmy televízie JOJ pred konkurenčnou ponukou.

Televízna skupina JOJ Group sa v sobotu (21. februára 2015) stala lídrom trhu v prime time pre mužskú časť publika, v ktorej zaznamenala vynikajúci 31,4 % podiel na trhu a 10,7 % sledovanosť. Zásluhu na tom má skvelý výkon stanice JOJ, ktorá v CS 12-54 dosiahla svoj najlepší sobotný celodenný share v tomto roku (16,9 % Shr) a najlepší sobotný výkon v prime time za posledné štyri mesiace (23,2 % Shr). 

V tretiu februárovú sobotu si najviac slovenských divákov v obchodne dôležitej cieľovej skupine pozrelo Šport na JOJke, ktorý sa s 30,3 % share a skvelým 10,8 % ratingom stal najsledovanejším programom dňa na trhu (CS 12-54). Nenechalo si ho ujsť až 592- tisíc divákov starších ako 12 rokov, v univerzálnej cieľovke tak zaznamenal vynikajúcu 12,7 % sledovanosť. Lídrom trhu bolo v sobotu rovnako aj Najlepšie počasie s 9,2 % sledovanosťou (v CS 12+ až 10,8 % Rtg).

Najsledovanejší nespravodajský program dňa odvysielala v sobotu večer takisto TV JOJ (8,5 % Rtg), akčný film Chaos si nenechalo ujsť 422-tisíc divákov v CS 12+ (9,0 % Rtg). Najsilnejšou cieľovou skupinou akvizície boli muži vo veku 45-54 rokov, ktorí dosiahli vynikajúci 14,9 % rating a trhový podiel 31,9 %. Druhý najlepší rating pritom dosiahli ženy v rovnakom veku ( až 13,3 % Rtg).

Nedeľa (22. februára 2015) sa televízii JOJ takisto vydarila, jej večerná filmová ponuka pritiahla k obrazovkám opäť viac mladších divákov, ako jej konkurencia. Akčná kriminálna komédia Slečna nebezpečná zaznamenala skvelú 9,5 % sledovanosť a 24,6 % share. Najviac divákov mala medzi ženami v produktívnom veku (v CS 35-44 až 13,0 % Rtg), zahanbiť sa však nedali ani muži (v CS 45-54 až 12,4 % Rtg a v CS 35-44 až 12,1 % Rtg).

Noviny TV JOJ si včera nenechalo ujsť až 689-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke, ktorí dosiahli excelentnú 14,8 % sledovanosť a 30,2 % podiel na trhu. Ďalšie spravodajské relácie JOJky boli v nedeľu večer opäť lídrami trhu - Šport včera zaznamenal vynikajúcu 13,3 % sledovanosť v CS 12+, Najlepšie počasie 12,7 % rating. Krimi dosiahli takisto výbornú 12,2 % sledovanosť.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia

Zdroj: Joj Group

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 02:18