Farma 5
StoryEditor

Rekordná Farma a vynikajúci štart nového seriálu Revolúcia

30.09.2014, 15:06

Najsledovanejším programom pondelka sa stal rodinný seriál Búrlivé víno, výborne sa darilo aj menším staniciam Doma a Dajto.

Televízia Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa, v rebríčku sledovanosti obsadila v pondelok 29. septembra 2014 päť najvyšších priečok.

Čoraz väčšiu divácku pozornosť si získava večerná reality šou Farma, v oboch hlavných cieľových skupinách dosiahla najvyššiu sledovanosť zo všetkých epizód piatej série vysielaných o 21:40. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala celkovo druhý najvyšší rating 10,0 % ako aj trhový podiel 35,5 %. K obrazovkám pritiahla 610-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej zaznamenala absolútne rekordný trhový podiel 38,2 %.

Zabodovala tiež nasledujúca seriálová novinka s názvom Revolúcia (rating 4,7 % / share 30,3 % v 12-54), v čase vysielania bola suverénnou jednotkou na trhu. Prvý diel dobrodružného sci-fi seriálu obzvlášť oslovil mladých mužov 15-24 (share 41,5 %) a divákov v Nitrianskom kraji 12-54 (share 47,8 %).

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok stal rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 11,2 % a trhový podiel 30,2 %. Nenechalo si ho ujsť 755-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najlepší výsledok od štartu aktuálnej štvrtej série.

Ďalšie miesta v rebríčku sledovanosti patrili spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 10,6 % / share 36,5 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,1 % / share 30,5 % v 12-54).

Najsledovanejším programom z ponuky menších staníc sa v pondelok stala akčná kriminálna komédia Bad Boys (rating 2,6 % / share 7,9 % v 12-54) na Dajto.

Diváci televízie Doma zachovávajú vysokú priazeň tureckému romantickému seriálu Feriha (rating 2,0 % / share 6,7 % a rating 1,6 % / share 10,0 % v 12-54), druhý diel z pravidelnej večernej dvojporcie bol v čase vysielania dokonca dvojkou na trhu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,4 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 41,3 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 08:26