V strategickej cieľovej skupine 12-54 bolo vydanie venované najväčším rockovým ťahákom najsledovanejšie od začiatku roku 2015 a zaznamenalo tiež najvyšší trhový podiel.
Chart Show si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz väčšiu divácku obľubu. V stredu 1. apríla 2015 dosiahla hudobno-zábavná šou v strategickej cieľovej skupine 12-54 najlepšie tohtoročné výkony a stala sa najsledovanejším programom dňa.
V obchodne relevantnej cieľovej skupine zaznamenala Chart Show venovaná tým najväčším rockovým ťahákom najvyšší tohtoročný rating 11,4 % aj trhový podiel 32,9 % a výrazne porazila denné seriály konkurencie. K obrazovkám pritiahla viac než pol milióna divákov vo veku nad 12 rokov.
Večer plný skvelej rockovej hudby a zábavy s moderátorkou Adelou Banášovou a jej hviezdnymi hosťami si obzvlášť vychutnali mladé ženy 25-34 (share 38,1 %) či vysokoškolsky vzdelaní diváci 12-54 (share 41,0 %).
Chart Show pokračuje aj budúcu stredu témou "najlepšie coververzie", diváci sa môžu tešiť na trojicu glosátorov Dagmar "Didiana" Dianová, Ady Hajdu a Dano Dangl, ako aj na skvelé hudobné vystúpenia Nely Pociskovej, Mária "Kulyho" Kollára a Jany Kocianovej.
Najsledovanejšími spravodajskými reláciami na trhu sa včera stali Televízne noviny (rating 9,8 % / share 32,6 % v 12-54) a Športové noviny (rating 9,5 % / share 28,9 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 32,9 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 36,9 %).
Zdroj: Skupina Markíza