JOJ Group bola v stredu 2. septembra znova trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase s nadpriemerným share 35,6 % a skvelou 11,1 % sledovanosťou v obchodne dôležitej cieľovej skupine. Samotná stanica JOJ bola lídrom v prime time (29,9 % Shr a 9,3 % Rtg), aj celodenne (23,9 % Shr) v CS 12-54.
Televízia JOJ so svojim včerajším programom obsadila prvé štyri miesta v rebríčku najsledovanejších relácií dňa v rámci mladšieho publika. Jednoznačnou jednotkou sa po vzore utorkovej premiérovej epizódy stala aj druhá časť talentovej show Česko Slovensko má talent (13,4 % Rtg a 38,4 % Shr v CS 12-54), ktorá mala včera až 631-tisíc divákov starších ako 12 rokov (13,5 % Rtg
a 31,2 % Shr).
Najviac divákov univerzálneho publika sledovalo včera (rovnako ako v utorok) Najlepšie počasie na JOJke, ktoré bolo v čase svojho vysielania trhovou jednotkou vo všetkých cieľových skupinách. Nenechalo si ho ujsť až 719-tisíc divákov, ktorí dosiahli skvelý 15,3 % rating a 35,2 % podiel na trhu. Šport v stredu zaznamenal takisto výbornú sledovanosť 12,2 % a share 28,9 % (CS 12+).
Formát Neuveriteľné svetové talenty včera tiež nadviazal na utorkový úspech a v rámci mladšej časti publika si vyslúžil nadpriemerný 35,0 % podiel na trhu a 9,8 % rating. V ratingovom rebríčku TOP 10 včera samozrejme nechýbali ani Noviny TV JOJ s 10,7 % sledovanosťou a 28,2 % share (CS 12+).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia. PR JOJ Group
Zdroj: Joj Group