StoryEditor

Skupina Markíza v utorok víťazila na všetkých frontoch

19.11.2014, 13:41

Televízia Markíza ponúkla najsledovanejšie spravodajstvo i pôvodnú tvorbu, na Dajto zabodoval atraktívny futbalový zápas a diváci Doma dorovnali terajší rekord seriálu Feriha.

Najsledovanejším programom dňa sa v utorok 18. novembra 2014  v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny na obrazovkách televízie Markíza. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 12,7 % a trhový podiel 37,8 %. Nenechalo si ich ujsť 824-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi nespravodajskými programami dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 10,9 % / share 28,8 % v 12-54), vychutnalo si ho 762-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Excelentný výkon podala aj nasledujúca reality šou Farma (rating 9,6 % / share 34,1 % v 12-54), ktorá atakovala hranicu 600-tisíc divákov (12+).

Televízia Dajto ponúkla v utorok v rámci športom nabitého "mesiaca víťazov" priamy prenos priateľského futbalového zápasu Slovensko - Fínsko. Druhý polčas kraľoval rebríčku sledovanosti menších staníc s ratingom 4,3 % a trhovým podielom 14,6 % v cieľovej skupine 12-54. Vyvrcholenie duelu sledovalo 248-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Koncom prvého polčasu bolo Dajto dokonca jednotkou na trhu.

V priemere zaznamenal zápas Slovensko - Fínsko v cieľovej skupine 12-54 rating 4,1 % a trhový podiel 16,0 %. Najväčšiu pozornosť si získal medzi mladými mužmi 15-24, ktorí Dajto zabezpečili priemerný trhový podiel 30,1 %.

Na Doma romantický seriál Feriha dorovnal svoje doterajšie ratingové maximum s hodnotou 3,0 %, prvý diel utorkového večera sa tak v cieľovej skupine 12-54 delí o rekordný výkon s časťou z 5. novembra 2014. Jeho trhový podiel dosiahol hodnotu 9,4 %. Nasledujúca druhá epizóda zaznamenala taktiež nadpriemerný rating 2,5 % aj trhový podiel 13,7 %.

Vynikajúco sa darilo aj podvečernému kultovému sitcomu Priatelia s ratingom 2,1 % a trhovým podielom 7,5 % v cieľovej skupine 12-54.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,6 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 40,0 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 08:44