Premiéru novej celebrity šou Sladký život, ktorá mapuje život známych tvárí zo slovenského šoubiznisu, si včera večer na TV JOJ nenechalo ujsť až 250-tisíc divákov. Nová denná prime time šou zaujala nielen ženy, ale aj mladých mužov.
Prostredníctvom novej dennej šou televízie JOJ Sladký životmajú diváci od včera príležitosť byť svedkami toho, ako vyzerá každodenný život celebrít mimo svetiel reflektorov. Autentické zábery zo súkromia vybraných osobností slovenských divákov zaujali, premiéru šou si nenechalo ujsť 250-tisíc z nich (CS 12-54).
Sladký život bol v utorok večer od 21:30 hod. lídrom trhu v čase svojho vysielania, keď dosiahol na JOJke nadpriemerný trhový podiel 22,3 % a výbornú 7,7 % sledovanosť. Najlepší share 36,5 % si vyslúžili mladí muži vo veku 15 – 24 rokov. V ženskej časti publika bolo najviac diváčok vo veku 45-54 rokov, ktoré dosiahli skvelú 11,6 % sledovanosť. Vynikajúci rating 10,1 % zaznamenala šou aj v cieľovke produktívnych mužov (CS 35-44). Najlepší výkon dosiahla v Prešovskom kraji s 30,9 % share. Formát, ktorý JOJ pripravuje v koprodukcii s Paprika Latino, bude počas januára pokračovať v dennom nasadení od pondelka do štvrtka v hlavnom vysielacom čase vždy po Divokých koňoch.
Už šiesty diel nového seriálu Divoké kone včera zaujal najmä mladé publikum. Pre divákov vo veku 15-24 rokov bol lídrom trhu v čase svojho vysielania, pričom u mužov dosiahol nadpriemerný 28,0 % share a u žien 29,0 % trhový podiel. Celkovo si včera seriál vyslúžil 19,4 % share a 7,6 % rating s 247-tisíc divákmi v CS 12-54. V univerzálnej cieľovke 12+ si Divoké kone si pozrelo až 461-tisíc divákov (20,3 % Shr a 9,9 % Rtg).
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group