StoryEditor

Stalingrad sa stal filmom sezóny televízie Joj, Tanec snov mal v nedeľu rekordný počet divákov

30.03.2015, 14:47

Televízia JOJ má za sebou doteraz najúspešnejší víkend tejto sezóny. V sobotu dosiahla svoj najlepší výkon v prime time vďaka kinohitu Stalingrad, ktorý sa stal najsledovanejším nespravodajským programom roka na JOJke (CS 12-54). Nedeľa patrila opäť Tancu snov, ktorý si nenechal ujsť rekordný počet divákov a show tak bola lídrom trhu v čase svojho vysielania (CS 12+).

Posledný marcový víkend sa televízii JOJ naozaj vydaril. V sobotu (28. marca) dosiahla svoj zatiaľ najlepší výkon v prime time tento roka, keď v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný trhový podiel 24,9 % a 8,5 % rating. Televízna skupinaJOJ Group sa tak v sobotu stala lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase (CS 12-54: 30,4 % Shr a 10,4 % Rtg).

Zásluhu na tomto rekorde mal najmä celovečerný kinohit Stalingrad, ktorý sa stal filmom tejto sezóny na JOJke a zároveň najsledovanejším nespravodajským programom TV JOJ od začiatku roka (CS 12-54). Slovenská premiéra vojnového veľkofilmu z roku 2013, ktorý sa stal z pohľadu tržieb najúspešnejším filmom v histórii ruskej kinematografie, si u slovenského publika vyslúžil trhové prvenstvo v čase svojho vysielania ako najsledovanejší program dňa so skvelým 33,3 % share a 10,8 % ratingom (CS 12-54).

Excelentnú sledovanosť dosiahol Stalingrad najmä v mužských cieľovkách. Najpočetnejšou skupinou boli muži vo veku 45-54 rokov, ktorí dosiahli až 17,2 % rating a 38,4 % share, muži v CS 35-44 rokov zaznamenali ešte lepší trhový podiel - až 39,0 % a skvelý 16,4 % rating. Najviac diváčok mal vojnový film medzi ženami v produktívnom veku (CS 35-44), ktoré dosiahli takisto vynikajúcu 14,5 % sledovanosť a 32,6 % share. Z krajov bol najsilnejší Prešovský (12-54: 49,0 % Shr a 14,2 % Rtg) a Košický (12-54: 35,5 % Shr a 12,3 % Rtg).

Najsledovanejším spravodajským programom dňa, v rámci ponuky slovenských televízií, sa v sobotu stalo Najlepšie počasie s 10,1 % ratingom a 28,4 % podielom na trhu (CS 12-54). V univerzálnej cieľovke si predpoveď počasia na JOJke v sobotu večer nenechalo ujsť až 557-tisíc divákov.

Tanečná show televízie JOJ dosiahla v nedeľu 29. marca takisto svoje rekordné výkony, keď si jej štvrté pokračovanie pozrelo 572-tisíc divákov starších ako 12 rokov a stala sa tak lídrom trhu v čase svojho vysielania. Tanec snov včera dosiahol vynikajúcu sledovanosť 12,3 % a skvelý 29,9 % podiel na trhu, čo bol doteraz jeho najlepší výkon od začiatku vysielania v univerzálnej cieľovej skupine. 

Pre ženskú časť publika bola tanečná show včera opäť jednoznačným lídrom trhu, keď v CS 12+ zaznamenala skvelú, až 16,3 % sledovanosť. Diváčky vo veku 45-54 rokov dosiahli 14,3 % rating, ženy v CS 35-44 rating 12,3 %. Najlepší share zaznamenali mladé ženy vo veku 15-24 rokov(32,1 % Shr).

Noviny TV JOJ v nedeľu sledovalo až 594-tisíc divákov (CS 12+), čo pre hlavnú spravodajskú reláciu JOJky znamenalo skvelú 12,7 % sledovanosť a 28,0 % podiel na trhu. Najlepšie počasie bolo včera, rovnako ako v sobotu, lídrom trhu v čase svojho vysielania. Pozrelo si ho 587-tisíc divákov, ktorí dosiahli takisto nadpriemerný 12,6 % rating a 26,0 % share.

 

 

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia

Zdroj: Joj Group

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2024 08:40