Pôvodný rodinný seriál Búrlivé víno dosiahol v univerzálnej cieľovej skupine 12+ najvyššiu sledovanosť od štartu štvrtej série.
Reality šou Farma pokračovala vo svojom víťaznom ťažení aj vo štvrtok 4. septembra 2014, keď televízii Markíza zabezpečila drvivé víťazstvo nad pôvodnou seriálovou novinkou konkurencie.
Deň štvrtý na Farme sa stal v strategickej cieľovej skupine 12-54 druhým najsledovanejším programom dňa s ratingom 8,6 % a trhovým podielom 32,8 %. Najväčšiu pozornosť si vyslúžil medzi mladými mužmi 12-24 (share 44,1 %) a v Žilinskom kraji 12-54 (share 43,2 %).
Na úplnom čele rebríčka sledovanosti sa v oboch hlavných cieľových skupinách umiestnil rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,0 % / share 31,2 % v 12-54). Nenechalo si ho ujsť 736-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je vôbec najlepší výsledok od štartu štvrtej série.
Do nového dňa vstupovala už tradične takmer polovica divákov pri obrazovkách v spoločnosti relácie Teleráno (priemerný share 48,9 % v 12-54), ktoré konkurenčnej rannej šou nedalo najmenšiu šancu.
Z programovej ponuky menších staníc si najviac divákov zvolilo druhý polčas priateľského futbalového zápasu Slovensko – Malta na Dajto. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 2,8 % a trhový podiel 10,0 %, k obrazovkám pritiahol 154-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Priemerný rating celého zápasu dosiahol hodnotu 2,4 % a trhový podiel 10,4 % (12-54). Uspel aj nasledujúci akčný film Červená horúčava (rating 2,1 % / share 6,5 % v 12-54).
Na Doma sa tradične najlepšie darilo dvojitej dávke tureckého romantického seriálu Feriha (rating 1,9 % / share 6,6 % a rating 1,7 % / share 11,0 % v 12-54)
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,0 %) aj v prime-time (share 39,9 %).
Zdroj: Skupina Markíza