Reality šou Farma bola v pondelok v strategickej cieľovej skupine 12-54 sledovanejšia než akékoľvek programy konkurencie, darilo sa aj menším staniciam Doma a Dajto.
Televízia Markíza v pondelok 20. októbra 2014 úspešne vstúpila do nového týždňa, v rebríčku sledovanosti obsadila päť najvyšších priečok.
Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s nadpriemerným ratingom 11,8 % aj trhovým podielom 38,7 %. Nenechalo si ju ujsť 776-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od začiatku júna 2014.
Výborne sa darilo aj nasledujúcim reláciám Športové noviny (rating 10,9 % / share 32,1 % v 12-54) a Počasie (rating 9,9 % / share 28,7 % v 12-54).
Medzi nespravodajskými programami dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,4 % / share 31,0 % v 12-54). Vychutnalo si ho 779-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, ide o tretí najvyšší počet od štartu aktuálnej štvrtej série. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa obľúbená vinárska sága stala celkovo najsledovanejším programom dňa.
Sledovanejšia než akékoľvek pondelkové programy konkurencie bola aj večerná reality šou Farma (rating 9,4 % / share 34,3 % v 12-54). Pri obrazovkách Markízy s ňou do neskorých nočných hodín vytrvalo 587-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Najúspešnejším podvečerným programom bol v pondelok tradične rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 6,5 % / share 28,1 % v 12-54), ktorý v rebríčku sledovanosti predstihol aj denný seriál konkurencie vysielaný v prime-time.
Čelo rebríčka sledovanosti menších staníc ovládol turecký romantický seriál Feriha z ponuky televízie Doma. Prvý diel z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahol doposiaľ tretí najvyšší rating 2,5 % a trhový podiel 8,4 % v cieľovej skupine 12-54. Divákov si udržala aj druhá pondelková epizóda (rating 2,1 % / share 13,0 % v 12-54).
Darilo sa tiež televízii Dajto s dobrodružno-fantazijným veľkofilmom Pán prsteňov: Spoločenstvo prsteňa (rating 1,8 % / share 6,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 40,8 %).
Zdroj: Skupina Markíza