Znie hlavný claim novej kampane pre Slovenskú požičovňu od Wiktor Leo Burnett.
V najnovšej kampani Slovenská požičovňa využila 95 citylightov, ktoré upravila tak, že z nich vyrobila špeciálne „búchače“. Tieto „búchače“ pomôžu klientom vyjadriť svoj hnev nad ich prípadným zlým rozhodnutím.
Na citylighty, na ktorých je text Tu si môžete trieskať hlavu keď zistíte, s akým vysokým úrokom Vám požičala vaša banka, prilepila mäkučké molitany. Zároveň je na citylighte informácia o úrokovej sadzbe Slovenskej požičovne.
Kampaň využíva známy jav, kedy ľudia často neskoro zistia, že urobili nevýhodné rozhodnutie. Kampaň predbieha čas a dopredu upozorňuje ľudí na to, že možno budú ľutovať. Preto by sa mali zamyslieť.
Ide o citylighty výhradne v nákupných centrách a vyberané boli tak, aby boli podľa možnosti čo najbližšie k pobočkám bánk. „Búchače“ budú umiestnené v nákupných centrách 4 týždne.
Zdroj: WLB

