Televízia Markíza ponúkla najsledovanejšie spravodajstvo i pôvodnú tvorbu, na Dajto zabodoval akčný triler Sniper 3.
Turecký romantický seriál Feriha láme na obrazovkách televízie Doma jeden rekord za druhým a získava si čoraz väčšiu fanúšikovskú základňu.
Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla vo štvrtok 20. novembra 2014 v strategickej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ najvyšší rating 3,1 % a v rámci dielov začínajúcich o 21:30 druhý najlepší trhový podiel 9,9 %.
Vynikajúco sa darilo aj druhej epizóde štvrtkového večera s ratingom 2,8 % a trhovým podielom 14,8 % v cieľovej skupine 12-54. Nevšedný príbeh lásky Ferihy a Emira očaril najmä mladé ženy 12-24, ktoré stanici Doma zabezpečili trhové podiely 18,4 % a 33,9 %. V priemere si štvrtkové časti obľúbeného seriálu vychutnalo 183-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Atraktívna filmová ponuka si už tradične získala divákov televízie Dajto. Akčný triler Sniper 3 zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 skvelý rating 2,6 % a trhový podiel 7,4 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali Televízne noviny (rating 10,9 % / share 34,9 %) na obrazovkách televízie Markíza. Nenechalo si ich ujsť 741-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi nespravodajskými programami dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 10,8 % / share 29,4 % v 12-54), so 757-tisíc divákmi pri obrazovkách išlo v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ o najsledovanejší program dňa.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 8,2 % / share 29,2 % v 12-54). V cieľovej skupine mladých žien 15-24 jej patrilo až 45,0 % trhu.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,9 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 39,3 %).
Zdroj: Skupina Markíza