Najobjektívnejšie spravodajstvo zo všetkých slovenských televízií mala aj v 3. štvrťroku 2013 televízia Markíza. Vyplýva to z prieskumu MML Omnibus, ktorý uskutočnila agentúra Median SK.
Až 27,9 % respondentov uviedlo na otázku „Ktorá televízia má podľa Vás najobjektívnejšie spravodajstvo?“ odpoveď TV Markíza. Na druhej priečke sa umiestnil verejnoprávny RTVS (STV) s 18,7 %, na tretej TV Joj (18,3 %) a spravodajskú TA3 spomenulo 16,6 % respondentov.
Inú televíziu uviedlo 5,7 % respondentov. Určiť mohli len jednu televíziu, pričom 12,8 % respondentov sa k otázke nevedelo vyjadriť. Spravodajstvo TV Markíza vychádza z prieskumu stabilne ako najobjektívnejšie už niekoľko rokov po sebe.
„Je to pre nás veľkým potešením a satisfakciou za odvedenú prácu. Dlhodobá najväčšia dôveryhodnosť našich správ je z novinárskeho pohľadu to najcennejšie, čo redakcia spravodajstva môže získať,“ povedal k výsledkom prieskumu Henrich Krejča, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza.
Prieskumu verejnej mienky zameraného na spravodajstvo v slovenských televíziách sa zúčastnilo spolu 2 118 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov, zber dát prebiehal od 24. júna do 15. septembra 2013.
Vlajkovou loďou spravodajstva TV Markíza sú Televízne noviny. Dlhodobo ide o najsledovanejší spravodajský formát na slovenskom trhu. V septembri 2013 ich v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sledovalo v priemere 715-tisíc divákov(rating 15,3 % / share 42,7 %) a v strategickej cieľovej skupine 12-54 lákali k obrazovkám priemerne 356-tisíc divákov (rating 10,8 % / share 40,3 %).
Neoddeliteľnou súčasťou večernej „informačnej hodiny“ sú aj špecializované spravodajské formáty Športové noviny a Počasie. O najdôležitejších udalostiach z domova i zo sveta sú diváci informovaní každý pracovný deň už od rána prostredníctvom viacerých blokov Ranných Televíznych novín v relácii Teleráno, popoludňajší prísun informácií zabezpečujú Prvé Televízne novin o 17:00.
Zdroj: TV Markíza