Kredenc
StoryEditor

Úspešný Kredenc, Televízne noviny s takmer 850-tisíc divákmi

04.11.2014, 11:23

V pondelok tradične zabodovali aj rodinný seriál Búrlivé víno a reality šou Farma, darilo sa tiež menším staniciam Doma a Dajto s atraktívnou akvizičnou ponukou.

Televízia Markíza v pondelok 3. novembra 2014 úspešne vrátila na slovenské obrazovky žáner skeč-šou. Nová zábavná relácia Kredenc bola v čase vysielania jednotkou na trhu, v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 5,8 % a trhový podiel 31,7 %.

Vtipné scénky a paródie na programy televízie Markíza v podaní špičkových hercov Petry Polnišovej, Zuzany Šebovej, Juraja Kemku, Romana Pomajba, Svätopluka Malachovského a Michala Kubovčíka si získali najmä divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 45,6 %) a mladé ženy 12-24 (share 48,7 %).

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali nadpriemerný rating 12,8 % aj trhový podiel 40,4 %. Nenechalo si ich ujsť až 843-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najlepší výsledok od 24. marca 2014.

Včerajšie vydanie Televíznych novín informovalo aj o demisiách ministerky zdravotníctva Zuzany Zvolenskej a podpredsedníčky parlamentu Renáty Zmajkovičovej pre podozrivý tender na nákup CT prístroja v piešťanskej nemocnici. Kauzu koncom minulého týždňa otvorili TV Markíza a denník Sme.

Medzi nespravodajskými programami v pondelok dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 10,7 % / share 29,5 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 746-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma (rating 8,6 % / share 32,2 % v 12-54).

Na obrazovkách televízie Doma sa naďalej vynikajúco darí tureckému romantickému seriálu Feriha. Prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší rating 2,6 % a nadpriemerný trhový podiel 8,9 %. Druhá pondelková časť zaznamenala v rovnakej cieľovke rating 2,2 % a tretí najvyšší trhový podiel 14,3 %. V širšej cieľovej skupine 12+ sa podiel druhej pondelkovej epizódy vyšplhal až na hodnotu 21,2 %, odštartovala ako dvojka a neskôr bola dokonca jednotkou na trhu.

Pondelkový večer bol úspešný aj pre televíziu Dajto, ktorá odvysielala záverečný film z legendárnej trilógie - Pán prsteňov: Návrat kráľa (rating 1,8 % / share 7,5 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 40,7 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2024 21:11