The Global Compact
StoryEditor

OSN vyznamenala firmy najohľaduplnejšie k našej planéte

30.11.2018, 08:31
Autor:
TSTS
Medzi globálnych lídrov sa zaradila spoločnosť pôsobiaca aj na slovenskom trhu.

Otázky trvalej udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti by dnes veľkým spoločnostiam nemali byť ľahostajné. Práve oni totiž môžu ovplyvniť množstvo ľudí a inšpirovať ich k boju za lepšie životné prostredie. Takéto spoločnosti aktuálne ocenila OSN na Summite lídrov 2018.

Vyznamenané spoločnosti podľa OSN najlepšie dodržiavajú ciele trvalo udržateľného rozvoja a odvádzajú zodpovednú prácu v globálnych dodávateľských reťazcoch. Ide o spoločnosti, ktoré najzodpovednejšie pristupujú k výzve The Global Compact. Tá apeluje na firmy, aby svoju činnosť zosúladili s desiatimi univerzálnymi princípmi v oblasti ľudských práv, práce, životného prostredia a boja proti korupcii.

Medzi ocenenými spoločnosťami bola tento rok aj spoločnosť Pernod Ricard, ktorej slovenská pobočka sa týmto témam venuje skutočne dlhodobo. Zaradila sa tak medzi 34 spoločensky zodpovedných lídrov na svetovom trhu, pričom Pernod Ricard je tu jediný zástupca výrobcov spiritov a vína. OSN ocenila najmä pozitívny postoj spoločnosti k ochrane životného prostredia - všetky produkty z jej portfólia pochádzajú z prírody, ochrana a zveľaďovanie životného prostredia je tak jedným z princípov firmy už od jej počiatku. Takisto sa spoločnosť zaviazala k otvorenosti a transparentnosti voči všetkým svojim partnerom i komunitám, v ktorých pôsobí. Od roku 2003 je členom globálnej iniciatívy The Global Compact a spolu s jej ostatnými členmi sa podieľa na napĺňaní cieľov trvalej udržateľnosti.Erik Čížek, CEO spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, k tomu hovorí: „Sme hrdí na to, že sme jedinou spoločnosťou z oblasti nášho pôsobenia, ktorá sa tento rok stala členom The Global Compact LEAD company. Od našich počiatkov podnikáme odvážne kroky smerujúce k zabezpečeniu trvalo udržateľného a zodpovedného prístupu v rámci celého nášho podnikania a tešíme sa na pokračovanie našej cesty s iniciatívou The Global Compact, aby sme tieto praktiky dotiahli ešte ďalej – a plnili si tak svoju úlohu pri dosahovaní cieľov trvalo udržateľného rozvoja do roku 2030.“

01 - Modified: 2019-12-31 07:27:44 - Feat.: - Title: Sila našich značiek nám dáva moc ovplyvňovať. To vnímam ako veľkú zodpovednosť, hovorí šéfka marketingu značky Absolut 02 - Modified: 2018-09-26 07:55:46 - Feat.: - Title: Becherovka prichádza s novou fľašou 03 - Modified: 2018-09-25 08:56:16 - Feat.: - Title: Pernod Ricard Slovakia má novú PR agentúru
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 19:56