Súťaž je určená pre široké spektrum foriem firemnej komunikácie. V tejto jedinečnej súťaži je priestor pre podnikové printové média (noviny, magazín atď.), ktoré sú určené pre klientov, dodávateľov alebo pre zamestnancov. Svoje kategórie majú aj letáky, brožúry, časopisy či firemné kalendáre. Pozornosť sa venuje aj komunikácii v online prostredí. Firemné alebo produktové web stránky, facebookové a instagramové profily sú už neoddeliteľnou súčasťou ucelenej komunikácie spoločností a v súťaži majú svoje miesto. Zaujímavou kategóriou je audiovizuálna prezentácia, viral a voľné formy.
Súťaž je určená komerčným subjektom, reklamným a PR agentúram a svoje práce pravidelne prihlasujú aj mestá, mimovládne a štátne inštitúcie. Prihlásené práce posudzuje 5-členná odborná porota v 15 kategóriách. Každoročne sa udeľujú aj špeciálne ocenenia, vrátane ceny GRAND PRIX. Víťazi jednotlivých kategórií sú oprávnení používať certifikát, logo a titul Podnikové médium roka. Súťaž organizuje občianske združenie Klub podnikových médií už šestnásťkrát v spolupráci s Non-Stop Production. Partnermi súťaže je agentúra PBR Communication Agency, SITA, TASR a Startitup.sk.
Prihlášky súťažných prác, ktoré boli realizované v roku 2018, je potrebné zasielať do 31. 03. 2019.
Súťažné kategórie 16. ročníka Podnikové médium roka:
- Podnikové noviny
- Podnikové časopisy – externá komunikácia
- Podnikové časopisy – interná komunikácia
- Časopisy škôl a tretieho sektora
- Noviny a časopisy rozpočtových organizácií
- Webové stránky
- Podniková brožúra a leták
- Audiovizuálna prezentácia
- Virál
- Výročná správa
- Elektronický magazín
- Facebook stránky
- Instagramový profil
- Podnikový kalendár
- Voľné formy