17.05.2019, 14:15

Markíza predstavila k MS v hokeji interaktívnu Tipovačku na HbbTV

Markíza predstavila k MS v hokeji interaktívnu Tipovačku na HbbTV
Zdroj: Hybrid

TV Markíza si pre hokejových fanúšikov pripravila interaktívnu HbbTV aplikáciu Tipovačka, kde diváci môžu pomocou televízneho ovládača zadávať svoje tipy na výsledky hokejových zápasov. Hlasovalo tisíce domácností, ktoré mierne favorizovali slovenskú reprezentáciu.

„Počas majstrovstviev sveta sme chceli ponúknuť divákom neopozeranú pridanú hodnotu tak, aby mohli jednoducho zadávať svoje tipy na výsledok hokejových zápasov. Miera odozvy nás milo prekvapila, do tipovačky sa zapojili tisícky televíznych divákov. Tipovačka pobeží po celú dobu konania MS v hokeji a ponúka tiež možnosť sponzorského brandingu,“ hovorí Anton Zdarilek, vedúci oddelenia nových médií skupiny Markíza.

„Majstrovstvá sveta v hokeji sú ideálnou príležitosťou na interakciu s divákom. Výsledky nám jasne ukazujú, že televízni diváci sú hraví a tento spôsob interaktivity využívajú. Radi by sme tieto dotazníkové, hlasovacie aplikácie rozšírili aj do ďalších typov programo,v ako je spravodajstvo alebo reality show, kde televíznym staniciam umožnia priamu interaktivitu s divákom. V televíznom prostredí je možné získať veľký objem reakcií divákov aj počas niekoľkých minút. Prínos však vidím tiež pre komerčných zadávateľov, ktorí majú možnosť zistiť, aký brand lift majú ich kampane,“ uvádza Lukáš Hnilička zo společnosti Hybrid, ktorá aplikáciu Tipovačka pripravila.

A ako diváci tipovali?

V úvodnom zápase Slovensko – USA (4:1) očakávalo výhru 36 percent tipérov. Tím USA favorizovalo 35 percent divákov a remízu očakávalo 29 percent odpovadajúcich. Presný výsledok bol „trafený“ len štyrikrát. 

V zápase Slovensko – Finsko (2:4) diváci najviac tipovali výsledok 3:2, a to v 154 prípadoch. Na výhru Slovanska tiplo 43 percent domácností, Fínom verilo 31 percent. Správný výsledok tiplo až 32 ľudí.

Správny výsledok zápasu Slovensko – Kanada (5:6) tipli len 4 domácnosti. Našim hokejistom verilo 39 percent respondentov, výhru Kanady si tipovalo 34 percent ľudí. Remízu očakávalo 26 percent tipujúcich. Najčastejšie očakávaný výsledok bol 3:2 v náš prospech, a to hneď v 128 prípadoch.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.