22.07.2019, 11:13

Aj preteky Tour de France podporujú kampaň za ohľaduplnosť na cestách

Legendárne cyklistické preteky Tour de France sa pridali k stratégii Vision Zero, ktorou chce Continental prispieť k zníženiu obetí na cestách medzi všetkými účastníkmi cestnej premávky.

Aj preteky Tour de France podporujú kampaň za ohľaduplnosť na cestách
Zdroj: Continental

Spoločnosť Continental je  jedným z hlavných partnerov 106. ročníka Tour de France, najznámejších cyklistických pretekov na svete, ktoré pútajú značný záujem aj na Slovensku. Na pretekárskych pneumatikách tejto značky súťaží  až šesť tímov. Partnerstvo Tour de France a Continentalu však má aj osvetový charakter prostredníctvom dlhodobej stratégie Vision Zero. „Vízia nula“ chce dosiahnuť nulové straty na životoch pri dopravných nehodách.  Continental okrem toho vzal na Tour de France obľúbeného moderátora a youtubera Mateja „Sajfu“ Cifru, ktorý si vyskúšal jazdu na pneumatikách SportContact™ 6 .

„Je jedno, aký dopravný prostriedok používame. Vision zero chce spraviť cesty bezpečnejšie pre všetkých. Continental je presvedčený, že jeho výskumné aktivity a technológie prispievajú k tejto vízii nejen na Tour de France, ale aj mimo pretekov,“ hovorí Magda Nagy z oddelenia marketingu spoločnosti Continental Barum s.r.o.

Presvedčil sa o tom aj moderátor a youtuber Matej „Cifra“ Sajfa, známy aj ako fanúšik cyklistiky a motorizmu. Continental ho vzal na testovaciu jazdu pneumatík na trase Bratislava – Brusel, kde Tour de France tento rok odštartovala. Matej „Sajfa“ Cifra mal tak šancu cestou na slávne Tour de France otestovať automobilové pneumatiky SportContact™ 6. Pneumatiky SportContact™ 6  sú vďaka maximálnej priľnavosti nielen bezpečné, ale zároveň poskytujú špičkový zážitok z jazdy. Cieľom testovacej trasy bola prvá etapa Tour de France v Bruseli. Sajfa prešiel cez Rakúsko, Nemecko, Holandsko a Belgicko až k samotnému štartu. Rovnakú cestu absolvoval aj späť, čím najazdil takmer 2400 kilometrov. „Išli sme na super pneumatikách SportContact™ 6, výborná priľnavosť na mokrom aj suchom povrchu. Sú nehlučné a perfektne zvládajú rýchlu jazdu aj brzdenie,“ opisuje pneumatiky Sajfa.

Stretnutie s legendou cyklistiky
Sajfa mal šťastie a na štarte sa stretol s trojnásobným majstrom sveta Petrom Saganom, ktorý je podľa viacerých odborníkov jasným favoritom na zisk rekordného siedmeho zeleného dresu. „Ďakujem Continentalu, ktorý mi umožnil zúčastniť sa Tour de France.  Vysoko hodnotím aj možnosť vidieť Petra Sagana v plnej príprave na etapu. Bol to pre mňa veľmi príjemný  zážitok,“ dodáva Sajfa.

Ohľaduplnosť na cestách
Sajfa si počas pobytu na Tour de France vychutnal atmosféru tolerantného správania sa cyklistov a motoristov na pretekoch v duchu kampane Vision Zero. Continental a Tour de France ňou tiež spoločne povzbudzujú cyklistov, ale aj vodičov áut, k ohľaduplnosti voči sebe navzájom. „Pre Contitnental je Tour de France priorita a aj pomocou známej osobnosti, akou Sajfa bezpochyby je, chceme šíriť medzi ľuďí osvetu bezpečnosti a vzájomnej ohľaduplnosti na cestách,“ uzatvára Magda Nagy.   

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.