06.12.2019, 12:59

TATRATEA je Najdôveryhodnejšou značkou vo svojom segmente

Vyplýva to z prieskumu agentúry Nielsen.

TATRATEA je Najdôveryhodnejšou značkou vo svojom segmente
Zdroj: TATRATEA

Slovenský TATRATEA zvíťazil v konkurencii alkoholových značiek a získal ocenenie NAJDÔVERYHODNEJŠIA ZNAČKA roka 2019. Spoločnosť KARLOFF, ktorá za likérom stojí, ho vyrába už 15 rokov, v dizajnovej fľaši deväť rokov. Za ten čas si získal stálych zákazníkov nie len na Slovensku ale aj vo svete. Najväčší podiel na zahraničného predaja dnes smeruje do Česka, Maďarska a Rumunska. V posledných rokoch sa značke veľmi dobre darí na trhu v Bulharsku a Poľsku. Samozrejme sa najviac TATRATEA predáva stále na Slovensku, špeciálne v Tatrách, kde je doma.

Prieskum realizovala výskumná agentúra Nielsen na reprezentatívnej vzorke viac ako 2000 spotrebiteľov, ktorí mali možnosť hodnotiť vyše 420 značiek zaradených do 46 kategórií.

„Tomuto oceneniu sa nesmierne tešíme, pretože odhaľuje reálny prieskum na reálnych spotrebiteľoch, ktorí si vyberali spomedzi značiek na trhu a našu označili za  najdôveryhodnejšiu. Z ocenenia máme obrovskú radosť, utvrdzuje nás to v dobrej práci a poháňa do ďalšej. Je to výsledok spolupráce celého nášho tímu a takisto aj spoľahlivých odberateľsko-dodávateľských vzťahov, ktoré sme si rokmi vybudovali. Nesmierne nás teší aj to, že Slováci začínajú siahať po domácich výrobkoch a podporujú lokálne rodinné firmy," hovoria zástupcovia spoločnosti KARLOFF. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.