StoryEditor

Dove pomohol predajom limitovanej edície produktov projektu Chuť žiť

11.12.2019, 11:25
Autor:
TSTS
Aktivita je súčasťou projektu Sebadôvery, ktorého cieľom je pomôcť dospievajúcej mládeži prekonať problémy s vnímaním vlastného tela

Značka Dove je známa tým, že dlhodobo podporuje ženské sebavedomie. Aj to je dôvodom, prečo v októbri uviedla do predaja limitovanú edíciu produktov, vyzývajúcich spotrebiteľky, aby pomohli budovať sebadôveru dospievajúcich dievčat. Z každého limitovaného produktu, predaného v sieti Tesco v priebehu mesiaca október, Dove venoval 5 centov projektu Chuť žiť. Značka tak projektu, ktorý šíri pomoc v problematike porúch príjmu potravy, odovzdala šek na 4 812 euro.

Dove

​Načasovanie špeciálnej aktivácie na mesiac október nebolo náhodné, 11. októbra svet oslávil medzinárodný deň dievčat. Práve tým sa Dove venuje v rámci projektu Sebadôvery, ktorého cieľom je pomôcť dospievajúcej mládeži prekonať problémy s vnímaním vlastného tela a naplno tak využiť svoj potenciál.  

„Projekt Sebadôvery Dove sa opiera o výsledky celosvetového prieskumu, ktorý ukazuje, že už desať ročné dievčatká majú problém so svojím telom. Situácia bohužiaľ nie je iná ani na Slovensku.  Podľa lokálneho prieskumu Dove je so svojím telom spokojných len 2,9 % mladých Sloveniek s normálnou váhou a takmer polovica opýtaných dievčat by si želalo byť chudších. Som preto veľmi rada, že môžeme vo svojich aktivitách podporiť práve Chuť žiť“, komentuje Michaela Slezáková, brand manažerka značky Dove. 

Poslaním projektu Chuť žiť je zvýšiť informovanosť, šíriť prevenciu a zlepšovať liečbu porúch prijímania potravy na celom Slovensku. Za jeho vznikom stojí Valetína Sedileková, ktorá už ako dieťa trpela mentálnou anorexiou. „Poruchy prijímania potravy sú závažným psychickým ochorením. Jeho príčinou je často nízke sebavedomie a nulová sebe hodnota. Chuť žiť tak nadväzuje na Projekt sebadôvery Dove a pomáha tam, kde sa z nedostatočnej sebadôvery rozvinul závažný zdravotný problém. Som však presvedčená, že spoločnými silami dokážeme pomôcť mnohým dievčatám“,   uzatvára Valentína.    

01 - Modified: 2021-03-29 09:51:47 - Feat.: - Title: Dove zaplatí modelkám obsadeným v reklamách konkurencie. Podmienkou je ukázať ich skutočnú krásu 02 - Modified: 2021-01-05 09:20:04 - Feat.: - Title: Značka Dove a Tesco spojili svoje sily a vyzbierali financie pre organizáciu Chuť žiť 03 - Modified: 2020-09-24 11:15:06 - Feat.: - Title: Značka Dove spúšťa kampaň na podporu sebavedomia dievčat 04 - Modified: 2017-12-20 17:50:33 - Feat.: - Title: Ronaldo na fotke pre Nike v mikine Adidas, Tesco Vianoce s moslimami a ďalšie nepodarky v reklamách 05 - Modified: 2017-10-24 07:27:57 - Feat.: - Title: Niveu označili za rasistickú. Už druhýkrát tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 17:19