23.03.2020, 13:25

Značka Dedoles expanduje

Od marca sa Dedoles stáva 100 percentným vlastníkom britskej spoločnosti Something different Europe Ltd (ďalej len Somdif).

Značka Dedoles expanduje

Spoločnosť Dedoles rozširuje svoje pôsobenie aj na ďalšie trhy. Po Nemecku, Česku, Rakúsku, Poľsku, Maďarsku a Rumunsku spustila v januári 2020 svoj biznis aj v Slovinsku, Chorvátsku a Bulharsku. Postupne budú nasledovať aj ďalšie krajiny.

​Ďalším krokom prebiehajúcej expanzie je podpis akvizičnej zmluvy, ktorú už Dedoles dlhšie pripravoval. Od marca sa Dedoles stáva 100 percentným vlastníkom britskej spoločnosti Something different Europe Ltd (ďalej len Somdif).

 „Somdif bol naším prvým a najdôležitejším dodávateľom. Po dlhoročnej spolupráci, počas ktorej sme sa stali jeho najväčším zákazníkom, sme dostali  ponuku na jeho odkúpenie. Firma má výborne nastavený logistický systém s minimálnou chybovosťou v sklade,“ hovorí Jaro Chrapko, riaditeľ a majiteľ spoločnosti Dedoles a dodáva: „Somdif bude naďalej pokračovať vo svojej obchodnej činnosti – veľkoobchodný predaj a predaj na retailových platformách, ako napr. Amazon, Ebay. Zároveň bude distribučným skladom Dedoles výrobkov pre západné trhy. Somdiff má veľmi priateľskú kultúru. Jeho, teraz už bývalí majitelia, sú veľmi milí ľudia s vysokou biznis morálkou. Boli pre mňa veľkou inšpiráciou v tom, ako pristupovali k svojim zákazníkom.“ 

Spoločnosť Dedoles dosiahla v roku 2019 obrat 14,9 miliónov eur, čo je o 154 percent viac ako predchádzajúci rok. Za týmto prudkým nárastom je predovšetkým produkcia vlastnej značky veselých výrobkov a pôsobnosť na viacerých európskych trhoch.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.