10.09.2015, 19:43

Triumfálny návrat komediálneho seriálu Horná Dolná

Triumfálny návrat komediálneho seriálu Horná Dolná

Úvodná epizóda novej série sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénne najsledovanejším programom dňa a porazila konkurenčnú talentovú šou.

Pôvodný komediálny seriál Horná Dolná potvrdzuje svoj status najväčšieho diváckeho hitu posledných rokov. Úvodná epizóda druhej série sa v stredu 9. septembra 2015 na obrazovkách televízie Markíza stala v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom dňa.

Priam až dramatický príbeh o záhadnej krádeži milovanej rapidečky Ďura Brmbalíka dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerný rating 15,1 % aj trhový podiel 40,2 %, pričom v čase vysielania porazil konkurenčnú talentovú šou. Celkovo si Hornú Dolnú nenechalo ujsť až 736-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si obzvlášť vychutnali mladé ženy 12-24 (share 49,9 %) a diváci v Prešovskom kraji 12-54 (share 51,5 %).

Medzi spravodajskými reláciami v stredu dominovalo Počasie s ratingom 11,3 % a trhovým podielom 33,1 % v cieľovej skupine 12-54, prvenstvo mu patrilo aj v univerzálnej cieľovej skupine 12+ s 663-tisíc divákmi pri obrazovkách.

Jednotkami na trhu v čase vysielania boli aj dlhodobo najsledovanejšie Televízne noviny (rating 8,4 % / share 29,5 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,2 % / share 31,1 % v 12-54), obe relácie si pozrelo takmer 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupine Markíza patrila v stredu najvyššia priečka aj v rebríčku sledovanosti menších staníc. Obsadila ju prvá epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie obľúbeného tureckého seriálu Dila (rating 1,9 % / share 6,5 % v 12-54) na obrazovkách televízie Doma. Medzi menšími stanicami dominovala aj s nasledujúcou časťou, ktorej trhový podiel v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemernú hodnotu 10,9 %.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.

Zdroj: Skupina Markíza

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.